quote:
Op 12 oktober 2011 21:04 schreef KristjachtPromotions het volgende:
Die worden overal gegeven en ik heb er nu eenmaal een probleem mee dat het kaf duidelijk niet meer van het koren kan gescheiden kan worden.
Ik zou niet weten waarom je dat op mij moet afreageren, maar goed. Sowieso is het gestressed raken van de muzieksmaak van anderen behoorlijk zonde van je energie en tijd.
quote:
En als zo'n cynisch arrogant stuk vreten met knipoogjes zichzelf denkt goed te praten mag ie snel iets anders denken. Ga desnoods helemaal los in Lifelover - en dergelijke kutbands- topics! Full support als je je daar wat wil gaan uitleven!
Ik heb geen enkele band van deze line-up afgezeken, dus ik begrijp niet waarom je lijkt te vinden dat ik dat beter kan doen in het Lifelovertopic. Ik heb alleen een flauwe opmerking geplaatst, die duidelijk niet aan jou besteed was
quote:
Soit, ook weer genoeg gemekker van mijn kant, ik kan alleen maar hopen dat een hele hoop Noordervrienden afzakken naar het aloude Brussel. Geen vrees, een opvoering van de Stomme Van Portici komt er deze keer niet aan te pas!
Ik heb hem nog in overweging staan, in ieder geval.