IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 03/12 Magasin 4 (Brussel) - The Devil's Blood release ritual + guests Vorige pagina
Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 13-10-2011 10:13 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 12 oktober 2011 19:29 schreef irritante klootzak het volgende:
ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voor dat je weer ff over Urfaust moest zeuren.....

[Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 13-10-2011 10:14]

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-10-2011 10:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2011 21:04 schreef KristjachtPromotions het volgende:
Die worden overal gegeven en ik heb er nu eenmaal een probleem mee dat het kaf duidelijk niet meer van het koren kan gescheiden kan worden.

Ik zou niet weten waarom je dat op mij moet afreageren, maar goed. Sowieso is het gestressed raken van de muzieksmaak van anderen behoorlijk zonde van je energie en tijd.
quote:
En als zo'n cynisch arrogant stuk vreten met knipoogjes zichzelf denkt goed te praten mag ie snel iets anders denken. Ga desnoods helemaal los in Lifelover - en dergelijke kutbands- topics! Full support als je je daar wat wil gaan uitleven!

Ik heb geen enkele band van deze line-up afgezeken, dus ik begrijp niet waarom je lijkt te vinden dat ik dat beter kan doen in het Lifelovertopic. Ik heb alleen een flauwe opmerking geplaatst, die duidelijk niet aan jou besteed was
quote:
Soit, ook weer genoeg gemekker van mijn kant, ik kan alleen maar hopen dat een hele hoop Noordervrienden afzakken naar het aloude Brussel. Geen vrees, een opvoering van de Stomme Van Portici komt er deze keer niet aan te pas!

Ik heb hem nog in overweging staan, in ieder geval.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 13-10-2011 16:39 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Guust, niet in discussie gaan met Nederlanders, want dat wordt een onmogelijke opgave

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 13-10-2011 16:54 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

:')

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-10-2011 17:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2011 16:39 schreef Gorath het volgende:
Guust, niet in discussie gaan met Nederlanders, want dat wordt een onmogelijke opgave

Er is echter geen discussie, alleen Guust dacht dat er wat was

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Northward
Usericon van Northward
Posted 13-10-2011 19:04 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Vet, vet.

Wellicht aanwezig.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-11-2011 18:00 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

godver, moker veel zin in!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-11-2011 18:32 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

O ja, er was ook een topic hiervoor. Aanwezig dus.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-12-2011 12:34 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zo, dat was gaaf!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

KristjachtPromotions
UH!
Usericon van KristjachtPromotions
Posted 06-12-2011 13:07 by KristjachtPromotions Wijzig reactieProfiel van KristjachtPromotionsQuote dit berichthttp://www.kristjacht.co.nr

Als je foto's hebt van Goat Torment mag je die steeds mailen naar goat_torment@hotmail.com, bedankt!

[Dit bericht is gewijzigd door KristjachtPromotions op 06-12-2011 13:07]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com