|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat valt wel mee, ik vatte de boodschap wel degelijk positief op. |
|
Live clipje |
|
Klinkt vet, zeker een aanwinst voor de vaderlandse death metal scene! Ik heb de cd in ieder geval in bestelling staan. |
|
Tof Loja! Ben benieuwd wat je er van vindt! |
|
review komt eran, likin it signature |
|
Cool! Ik hou het in de gaten |
|
Gave review, Hypnos. Bedankt! |
|
gave plaat signature |
|
quote: Goeie death metal plaat die heel catchy is en prettig wegluistert waarbij ik me aansluit bij de recensie m.b.t. de vergelijkingen met bands als Unleashed en Morbid Angel. Vooral ritmisch een heerlijk album, toppie! |
|
Bedankt voor je mooie woorden Loya! Ik weet niet waar je woont maar we spelen 7 september in Patronaat, Haarlem, en 9 september in Baroeg, Rotterdam |
|
Intussen werken we hard aan een nieuw album, dat voor nu gepland staat voor een late september release. Hier was live data, waaronder Extremefest en Hell Inside: http://tmr-music-promotions.com/bands/bodyfarm/ En om de tijd te doden, een nieuw shirt te koop! te verkrijgen via www.bodyfarm.bigcartel.com en voor de paypal-lozen onder ons: bodyfarmdeathmetal(at)hotmail(punt)com met je maat en adres. |
|
quote: quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
|
|
Klinkt goed |
|
Thanks man |
|
Fijn plaatje Thomas. Vanmiddag even beluisterd. |
|
Nieuw videootje van de band: Lekker catchy heur Wel komt het deuntje me lichtelijk bekend voor, maar ik kan m'n vinger er niet op leggen. Desanietteplus een tof nummer |
|
Wederom lekker, ja, toffe band Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:DDDDM! |
|
Wat een kutnieuws vandaag. |
|
Ja, die zag ik niet aankomen |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |