|
Auteur: |
|
|
I.v.m. de Haagse Pop Week zal Gestalte hun eerste live optreden verzorgen. Gestalte zaterdag 15 oktober 23.10 23.55 HPC Muziekcafé Gestalte werd in 2009 opgericht door bandleden uit onder andere Zwarte Plaag, Winterdood/Hailstorm, Lorkem en Nercrofeast. Inmiddels aangesloten bij platenlabels Heidens Hart/Self Mutilation Services heeft Gestalte zijn sporen wel verdiend in de blackmetal. De lyrische gedichten van Gestalte behandelen occultisme, spiritualiteit, filosofie, waanzin en depressie. (bron http://www.haagsepopweek.nl/gestalte/ ) http://www.myspace.com/gestalte Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Jammer dat je er niet kan zijn. Ik denk dat het een zeer interessant optreden gaat worden des te meer ze nu een nieuwe drummer hebben aangetrokken. De man in kwestie is een stuk strakker dan die op de cd waardoor ze mijn inziens het niet geringe niveau van de cd zullen overstijgen. Ik heb er zin in. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ook aanwezig. |
|
Krijgt deze band eindelijk gestalte |
|
Hailstorm en Necrofeast zijn rechtse extremisten. |
|
Hailstorm? Gooiden die ooit met dode ratten bij een show? |
|
quote: Je moeder is een rechtse extremist. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Over voorbarigheid gesproken. |
|
quote: Ik denk dat dit meer over de individuele muzikanten gaat. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Dat zou in elk geval logischer zijn ja. |
|
Schop! Morgen dus. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Index / Concerten |