IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Kanker waarschijnlijk weer terug bij gitarist James Murphy (Death/Obituary/Testament) Vorige pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-10-2011 17:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2011 17:25 schreef faalhaas het volgende:
Ik bedenk me net.. hij heeft ook nog in de band Cancer gespeeld...! Op het album Death Shall Rise.

Ik laat de flauwe grappen maar even achterwege.
Vette band wel.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-10-2011 17:42 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ik ken alleen Death Shall Rise, maar das zeker een bruut album met lekkere lompe riffs en natuurlijk vette solo's van JM

... hoe de hazen lopen ...

Lampje
Usericon van Lampje
Posted 14-10-2011 21:18 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Dat is wel de beste van Cancer.

(even een nb : de bandnaam verwijst naar het sterrenbeeld, niet de ziekte).

lampje

Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-10-2011 16:09 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

En ik Maar denken dat dit topic over n reunie vd band cancer en James ging... Eat ontzttend klote zeg!

When your people matter, menstrual health matters

ErikdePerik
...en ik doe woody woodpecker na.
Usericon van ErikdePerik
Posted 20-01-2013 11:50 by ErikdePerik Wijzig reactieProfiel van ErikdePerikQuote dit bericht

Dit weekend 'Dreams Of The Carrion Kind' van Murphy's Disincarnate weer van stal gehaald. Die plaat wordt nog steeds elke draaibeurt vetter. Nu 'Death Shall Rise' van Cancer; het wordt een Murphy-zondag.

MC Hammer Smashed Face

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-01-2013 14:01 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com