IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Bandlogo voor Cadan
Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 01-10-2002 19:56 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

ik weet dat er al topics over band logo's zijn maar niemand reageerd er op (oude) daarom d8 ik laat ik maar een nieuwe:
zou iemand mischien een band logo voor me kunne maken ik ben er heel erg slecht,en de rest van de band ken het ook niet.
de band heet Cadan(Black Metal) (weet niet of het al bestaad ga uit van niet want het is een combinatie van iets)

als het zoiets kan worden ben ik heel blij




logo van onheil vind ik zelf helemaal geweldig,als het daarop kan lijken ben ik helemaal blij.
ontwerpen graag posten of naar me mailen
metalborse@hotmail.com

[topictitel even verduidelijkt]

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 02-10-2002 14:13]


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 01-10-2002 22:59 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ik doe ook maar weer mee.


= nieuwe

[Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 01-10-2002 23:01]


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-10-2002 23:06 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Dan was die oude beter dude.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 01-10-2002 23:12 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Wel euhm...erg "troe" maar ja het moet wel ietjes leesbaar/guessbaar blijven he?
N.b. dit lijkt op een kruising tussen de ouwe Napalm Death logo en die van Darkthrone.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 01-10-2002 23:13]


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 02-10-2002 9:05 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

ik wil niet lullig doen ofzo maar dat vind ik dus gewoon lelijk maar goed, niet dat ik er goed in ben ofzo


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 02-10-2002 10:32 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht



vind ik ook niet mooi,ok ik zou het zelf niet kunne maken maar mooi vind ik het niet


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 02-10-2002 11:40 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 9:05 schreef chrishetmetaalhoofd het volgende:
ik wil niet lullig doen ofzo maar dat vind ik dus gewoon lelijk maar goed, niet dat ik er goed in ben ofzo

Jij moet je bek houden met je "hellooo" mp3 en een bandnaam die allang bestaat.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-10-2002 11:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 11:40 schreef Heosphoros het volgende:
Jij moet je bek houden met je "hellooo" mp3 en een bandnaam die allang bestaat.


jullie logo is toch te rommelig. waarom gebruik je niet het lettertype wat je voor "haat..." hebt gebruikt?


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 02-10-2002 11:53 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Heeft burzum al.. is niet orgineel. Maar ik werk al aan een nieuw logo (deze keer via photoshop).


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 02-10-2002 12:35 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht




Mening?


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-10-2002 12:35 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 02-10-2002 12:38]


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 02-10-2002 14:15 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

ff tussendoor bestaad er al een band die Cadan heet ??? want strax bestaad die al en dan is al het werk voor niks

(andere naam die ik bed8 had was Mysterium,bestaad die al dan??)


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 02-10-2002 14:16 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 12:35 schreef Heosphoros het volgende:



Mening?


wel ok,maar beetje simpel (nogmaals zou het zelf niet kunnen bedenken/maken)


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 02-10-2002 14:42 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht



Hmz.. niet echt wat je zoekt. maarja (ik maak er nog wel 1 uit verveeling)

[Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 02-10-2002 14:44]


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 02-10-2002 15:18 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Waar staat Cadan bij de weg voor?
oke na beter lezen:
Waar is Cadan een combo van dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 02-10-2002 15:19]


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-10-2002 16:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



zoiets? staat alleen vazal, eigen projectje...


Je moeder.


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 02-10-2002 17:40 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

ja zoiets bedoel ik
trouwens cadan staan eigenlijk voor mijn vriendin en mij mijn vriendin heet cathrin en ik daniel,dus heb ik er Cadan van gemaakt weten de bandleden niet
Wel romatisch he


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 02-10-2002 17:47 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

wanneer ga je de bandnaam veranderen?


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 02-10-2002 17:53 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

kom is op msn dude


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 02-10-2002 17:54 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 17:40 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
ja zoiets bedoel ik
trouwens cadan staan eigenlijk voor mijn vriendin en mij mijn vriendin heet cathrin en ik daniel,dus heb ik er Cadan van gemaakt weten de bandleden niet
Wel romatisch he



En als het uit is


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 02-10-2002 17:55 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

dat zei ik dus


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 02-10-2002 18:13 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

anore... Zeg je nieteens wat over mijn "cadan" logo!!!

ASO!! ZEG HET!



[Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 02-10-2002 18:14]


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 02-10-2002 19:30 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

sorry het spijt me vergeef me was naar gitaarles.
hijs wel maar zou het iets meer op die van onheil kunnen lijken met uitlopers bijvoorbeeld bij de C en de N www.onheil.nl zoiets

trouwens de naam verander ik niet,als het uit zou gaan zou ik nog steeds evenveel van dr houden wat ze heeft erg veel voor me gedaan dus zou ik dr niet willen vergeten.

goh wat ben ik romantisch (LOL)


[Dit bericht is gewijzigd door Anorexia-Nervosa op 02-10-2002 19:34]


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-10-2002 22:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Waarom wil je zo graag dat je logo op die van Onheil of op de andere bands die je noemde lijkt??

Ik begrijp dat je een soort stijl moet kiezen als je een logo ontwerpt, maar om de basis van het logo nou echt op een ander logo te laten lijken...

Kun je niet iets originelers (laten) bedenken?


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 02-10-2002 22:53 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 22:40 schreef Valorian666 het volgende:
Waarom wil je zo graag dat je logo op die van Onheil of op de andere bands die je noemde lijkt??

Ik begrijp dat je een soort stijl moet kiezen als je een logo ontwerpt, maar om de basis van het logo nou echt op een ander logo te laten lijken...

Kun je niet iets originelers (laten) bedenken?


nou ik wil alleen vragen of het daarop kan lijken. niet dat het zo erg onleesbaar word.


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen