|
Auteur: |
|
|
Ga ik eindelijk Steak Number Eight eens live zien, vette band ... hoe de hazen lopen ... |
|
Face Tomorrow zegt me niets eigenlijk.. Textures is vet saai, beeje gehyped ook terwijl het niet zoveel voorstelt allemaal.. Steak Number Eight is echt vette bazenmuziek ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Textures was ooit heel erg goed. Nu klinkt het té mainstream. Face Tomorrow is gewoon ronduit kut. |
|
Face Tomorrow net even gechecked. Verschrikkelijk En die nieuwe Textures is nog meer mainstream dan Linkin Park... Nee tijdens deze twee flutbands ga ik wel even mooi aan het bier in de kelder ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Haha, makkelijker nog: Ik ga na Steak Number Eight naar Simplon om daar met een beetje mazzel Shady Lane nog mee te pakken |
|
Vanaamd! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
andere dingen IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: +69 |
|
Hoe was het, Faalhaas? |
|
Ik ben niet geweest. Ik had afgelopen paar dagen last van een hardnekkige griep en heb vooral onder de wol gelegen.. Voel me vandaag eindelijk weer een stuk beter.. over timing gesproken ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: En waren ze goed? Ik hoorde dat er maar 12 man in de zaal stonden.. ... hoe de hazen lopen ... |
Index / Concerten |