|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
In navolging van vele tribute bands is er dan eindelijk een Obituary Tribute band van eigen bodem: Slowbituary. Line up is v.l.n.r. Ciro Palma - Drums (o.a.ex Within Temptation) Dennis de Meij - Vocals (o.a Kru$h) Eric van Druten - Guitar (o.a.Iron Laiden) Vincent Scheerman - Guitar (o.a. ex Dissect) Stefan Brederode - Bass (o.a.Montany) Slowbituary heeft een set die zich voornamelijk concentreert op de eerste twee platen aangevuld met wat live krakers van latere albums. Voor booking en info mail: daykrush@hotmail.com Facebook https://www.facebook.com/pages/Slowbituary/248577551838031 Meer info, sounds kan je altijd even mailen. Slowly we Cover! [Dit bericht is gewijzigd door daykrush op 13-10-2011 17:34] |
|
Ja, dat had Nederland nou net even nodig. |
|
quote: +1 |
|
Ik denk niet dat de mannen van Obituary hier blij van worden, wat een domme bandnaam! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
John Tardy is er erg blij mee kan ik je zeggen! Hij voelt zich zelfs vereerd dat er een tribute band is van zijn band.... |
|
Sommige bandleden zijn nog ouder dan die van Obituary als je het mij vraagt. :') |
|
quote: NEE! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Goed initiatief. Kan ik die Obituary nummers ook eens live zien aangezien de echte Obituary zelden in de buurt speelt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Als je wat in de buurt kan regelen voor ons horen we het graag! |
|
Luc vertelde er al over, vind het wel een cool concept. |
|
..... [Dit bericht is gewijzigd door daykrush op 13-10-2011 18:51] |
|
quote: Was het maar waar dat ik tijd over had. En wat dat afzeiken betreft, welkom op ZM 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zie ook het nut nooit zo in van dit soort projecten, zeker als de band in kwestie nog springlevend is. Maargoed jullie vermaken je vast wel, aan het songmateriaal zal het iig niet liggen ... hoe de hazen lopen ... |
|
Het nut? Gast, lekker belangrijk. Een band speelt nummers van een gave band, er is pils, ik zie het probleem niet. MC Hammer Smashed Face |
|
Bier drinken en lol hebben, ja toch? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: dat zeg ik, jullie vermaken je vast wel ... hoe de hazen lopen ... |
|
Keer wat anders als de zoveelste metallica coverband. Ik zeg escape, veenendaal. Wel even zelf bellen oid. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
|
super vet! Hulde jongens. en nu eens zorgen dat jullie veel gaan knallen. zonder medleys en zonder die misselijke santonella of hoe die heet, met z'n misplaatste klote solo's die de hele band in de vernieling helpen. en dit zeg ik als kei harde obituary fan. |
|
Met zulke harses moet het wel goed zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ga weg gek, Santolla bracht eindelijk wat spanning in iedere keer dezelfde Obituary plaat met een ander hoesje. Maar dan wordt het een mening en smaak, altijd lastig, hehe |
|
quote: Dat was laatst in Haarlem ook, ik stoorde me er behoorlijk aan Wat Slowbituary betreft, ik vind het een tof initiatief hoor alleen de naam vond ik gewoonweg hilarisch. Hoe dan ook succes, misschien kom ik wel een keer kijken als jullie in de buurt spelen [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 14-10-2011 11:24] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
zal de zangert net zo ziek klinken? |
|
quote: Dat vroeg ik me ook af, dat is wel iets wat moet kloppen natuurlijk 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik doe me best... Aan de zeer ongeïnteresseerde houding van Sontolla heb ik me ook bijzonder staan ergeren op Neurotic...en zo ook het afraffelen van de solo's in het oude werk. Gelukkig staan er nog vier op het podium.. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |