IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 03/02/2012 - Mastodon - 013, Tilburg Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 20-10-2011 8:49 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zaal open: 19:00 uur
Aanvang: 20:00 uur
Tickets : €22,50 EX. SERV. KOSTEN
Verkoop: 22-10-2012

Door critici wordt Mastodon met enige regelmaat de belangrijkste rock/metalband van deze eeuw genoemd. Nu wordt er door het verzameld journaille wel vaker met complimenten gesmeten, maar in het geval van dit getalenteerde viertal uit Georgia snijden de flatteuze kreten zeker hout. Zelden was er een stevige band die zulke creatieve nummers schreef waarin rock, metal en sludge zo pakkend bij elkaar komen als bij Mastodon. Inmiddels is het vijfde album ‘The Hunter’ een feit en daarop blijft de groep zichzelf creatief ongeminderd uitdagen. Allemaal geweldig nieuws natuurlijk, maar met dik een decennium aan podiumervaring is Mastodon ook live een intense, niet te missen beleving. ‘The Hunter’ wordt gelukkig ondersteunt met een tournee en het optreden in 013 is ’t enige in Nederland.

Aanwezig!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-10-2011 14:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Flinke prijs, zo zonder supports. Of komen die er nog bij?

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-10-2011 14:48 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

niet te ver weg?

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

iPim
Usericon van iPim
Posted 20-10-2011 14:49 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2011 14:48 schreef irritante klootzak het volgende:
niet te ver weg?

Het is me niet te fuuuuuuuuurr. Eindhoven is m'n grens je voelt me.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 20-10-2011 15:25 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Er is ook een supportact.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-10-2011 16:37 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Eens kijken of het lukt om hier aanwezig te zijn.

Liever geen supports trouwens. Gewoon alleen Mastodon van 20:00 tot 22:00.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-10-2011 16:47 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Nee man, gaarne een Red Fang, Priestess of Valient Thorr om de boel warm te maken.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-10-2011 17:09 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik hoef echt niet warm gemaakt te worden voor Mastodon. Veel liever dat ik de laatste trein terug naar huis kan pakken ipv de eerste. Of laat die supportband maar na Mastodon spelen als het dan toch moet.

Spirit In Black
Posted 20-10-2011 17:33 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

013 houdt over het algemeen wat betreft grote zaal concerten keurig rekening met de te halen treinen. Als je de support niet hoeft kom je toch lekker later.

Mastodon kennende nemen ze wel iets interessants mee op tour, hebben ze altijd gedaan.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 20-10-2011 17:37 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Ach. Vind 22 euro nog goed te doen voor iets als Mastodon. Waarschijnlijk doe ik een maat van me een groot plezier en zelf vind ik ze ook enorm gaaf. Ik gooi het op een misschien

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-10-2011 17:55 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2011 17:33 schreef Spirit In Black het volgende:
013 houdt over het algemeen wat betreft grote zaal concerten keurig rekening met de te halen treinen. Als je de support niet hoeft kom je toch lekker later.

Mastodon kennende nemen ze wel iets interessants mee op tour, hebben ze altijd gedaan.
Terug naar het noorden is niet te doen vanuit daar. Ik ben meer voor: als je de support leuk vindt blijf je toch lekker langer of kom je veel vroeger. Gewoon acht uur hoofdact beginnen.

Totimoshi wist mij niet echt te boeien de laatste keer.

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 20-10-2011 17:59 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2011 17:55 schreef bokkie666 het volgende:
Terug naar het noorden is niet te doen vanuit daar. Ik ben meer voor: als je de support leuk vindt blijf je toch lekker langer of kom je veel vroeger. Gewoon acht uur hoofdact beginnen.

Totimoshi wist mij niet echt te boeien de laatste keer.

Municipal Wayste daar en tegen

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-10-2011 18:01 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2011 17:59 schreef nark het volgende:
Municipal Wayste daar en tegen
Dat was niet echt voorprogramma, dacht ik. Meer een combi-show. Achterlijk druk was het toen ook.

nark
Usericon van nark
Posted 20-10-2011 18:06 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2011 18:01 schreef bokkie666 het volgende:
Dat was niet echt voorprogramma, dacht ik. Meer een combi-show. Achterlijk druk was het toen ook.

M W was mooi mee genomen ja, maar bij Mastodon kon je alleen nog maar achter in de zaal komen ben toen maar op het balkon gaan staan wat goed te doen was.

JWurm
Usericon van JWurm
Posted 17-12-2011 15:50 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Red Fang komt erbij. Beetje jammer: in de UK is het zowel Red Fang als Dillinger Escape Plan. Kijk, dan was ik er wel mn nest voor uit gekropen

iPim
Usericon van iPim
Posted 17-12-2011 15:55 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2011 15:50 schreef JWurm het volgende:
Red Fang komt erbij. Beetje jammer: in de UK is het zowel Red Fang als Dillinger Escape Plan. Kijk, dan was ik er wel mn nest voor uit gekropen

Same!

Spirit In Black
Posted 17-12-2011 16:51 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2011 15:50 schreef JWurm het volgende:

was leuk geweest ja, red fang is ook goeie support.
Het gaat ook zonder TDEP uitverkopen, met of zonder jou.

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 18-12-2011 11:14 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2011 16:51 schreef Spirit In Black het volgende:
was leuk geweest ja, red fang is ook goeie support.
Het gaat ook zonder TDEP uitverkopen, met of zonder jou.

zodat het waarschijnlijk ook nu weer achterlijk vol zal zijn, zoals altijd bij een uitverkochte 013. Eerder dit jaar in Metropool was ideaal, optimaal genieten - topgeluid en niet te druk.

100% anti-Kvelgeest

Spirit In Black
Posted 18-12-2011 13:17 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2011 11:14 schreef Latebloomer het volgende:
zodat het waarschijnlijk ook nu weer achterlijk vol zal zijn, zoals altijd bij een uitverkochte 013.

helaas wel ja...

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 18-12-2011 15:29 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik vind dat in 013 doorgaans reuze meevallen. Ga eens in een uitverkochte Melkweg staan, dan krijgt 'achterlijk vol' een volledig nieuwe dimensie.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 31-01-2012 13:35 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

*kick*

Vrijdag alweer, heb er zin in!

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 31-01-2012 20:43 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

en inderdaad uitverkocht!

100% anti-Kvelgeest

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 02-02-2012 18:54 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2011 15:29 schreef Blueprint het volgende:
Ik vind dat in 013 doorgaans reuze meevallen. Ga eens in een uitverkochte Melkweg staan, dan krijgt 'achterlijk vol' een volledig nieuwe dimensie.

Helemaal mee eens. Melkweg is echt een kl*tezaal als het uitverkocht is. Je kunt nog niet eens bij de bar komen of naar de wc zo druk is het er dan...
Trouwens fijn te laat met kaartje kopen...
Nou ja, volgende keer beter.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Spirit In Black
Posted 02-02-2012 20:42 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2011 15:29 schreef Blueprint het volgende:

dat was ook bij Mastodon het geval idd... did not like a bit.

we zullen het zien morgen

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 02-02-2012 23:37 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 20 oktober 2011 17:09 schreef bokkie666 het volgende:
Ik hoef echt niet warm gemaakt te worden voor Mastodon. Veel liever dat ik de laatste trein terug naar huis kan pakken ipv de eerste. Of laat die supportband maar na Mastodon spelen als het dan toch moet.

Hé Bokaj, mocht je problemen hebben met de laatste trein te redden dan moet je morgen na de show maar naar de Little Devil. Daar ben ik sowieso morgenavond, je kan bij mij blijven pitten als je wilt

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 03-02-2012 15:30 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2012 23:37 schreef verstikking het volgende:
Hé Bokaj, mocht je problemen hebben met de laatste trein te redden dan moet je morgen na de show maar naar de Little Devil. Daar ben ik sowieso morgenavond, je kan bij mij blijven pitten als je wilt
Bedankt voor het aanbod, verstikking. Maar ik moet hem helaas laten schieten, 2+ uur staan, is nog niet verstandig op het moment.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com