|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Flinke prijs, zo zonder supports. Of komen die er nog bij? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
niet te ver weg? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Het is me niet te fuuuuuuuuurr. Eindhoven is m'n grens je voelt me. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Er is ook een supportact. |
|
Eens kijken of het lukt om hier aanwezig te zijn. Liever geen supports trouwens. Gewoon alleen Mastodon van 20:00 tot 22:00. |
|
Nee man, gaarne een Red Fang, Priestess of Valient Thorr om de boel warm te maken. |
|
Ik hoef echt niet warm gemaakt te worden voor Mastodon. Veel liever dat ik de laatste trein terug naar huis kan pakken ipv de eerste. Of laat die supportband maar na Mastodon spelen als het dan toch moet. |
|
013 houdt over het algemeen wat betreft grote zaal concerten keurig rekening met de te halen treinen. Als je de support niet hoeft kom je toch lekker later. Mastodon kennende nemen ze wel iets interessants mee op tour, hebben ze altijd gedaan. |
|
Ach. Vind 22 euro nog goed te doen voor iets als Mastodon. Waarschijnlijk doe ik een maat van me een groot plezier en zelf vind ik ze ook enorm gaaf. Ik gooi het op een misschien |
|
quote:Terug naar het noorden is niet te doen vanuit daar. Ik ben meer voor: als je de support leuk vindt blijf je toch lekker langer of kom je veel vroeger. Gewoon acht uur hoofdact beginnen. Totimoshi wist mij niet echt te boeien de laatste keer. |
|
quote: Municipal Wayste daar en tegen Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Dat was niet echt voorprogramma, dacht ik. Meer een combi-show. Achterlijk druk was het toen ook. |
|
quote: M W was mooi mee genomen ja, maar bij Mastodon kon je alleen nog maar achter in de zaal komen ben toen maar op het balkon gaan staan wat goed te doen was. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Red Fang komt erbij. Beetje jammer: in de UK is het zowel Red Fang als Dillinger Escape Plan. Kijk, dan was ik er wel mn nest voor uit gekropen |
|
quote: Same! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: was leuk geweest ja, red fang is ook goeie support. Het gaat ook zonder TDEP uitverkopen, met of zonder jou. |
|
quote: zodat het waarschijnlijk ook nu weer achterlijk vol zal zijn, zoals altijd bij een uitverkochte 013. Eerder dit jaar in Metropool was ideaal, optimaal genieten - topgeluid en niet te druk. 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: helaas wel ja... |
|
Ik vind dat in 013 doorgaans reuze meevallen. Ga eens in een uitverkochte Melkweg staan, dan krijgt 'achterlijk vol' een volledig nieuwe dimensie. |
|
*kick* Vrijdag alweer, heb er zin in! |
|
en inderdaad uitverkocht! 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: Helemaal mee eens. Melkweg is echt een kl*tezaal als het uitverkocht is. Je kunt nog niet eens bij de bar komen of naar de wc zo druk is het er dan... Trouwens fijn te laat met kaartje kopen... Nou ja, volgende keer beter. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: dat was ook bij Mastodon het geval idd... did not like a bit. we zullen het zien morgen |
|
quote: Hé Bokaj, mocht je problemen hebben met de laatste trein te redden dan moet je morgen na de show maar naar de Little Devil. Daar ben ik sowieso morgenavond, je kan bij mij blijven pitten als je wilt |
|
quote:Bedankt voor het aanbod, verstikking. Maar ik moet hem helaas laten schieten, 2+ uur staan, is nog niet verstandig op het moment. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |