|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op vrijdag 18 november zal de laatste H&H show van dit jaar plaatsvinden in De Azijnfabriek te Roermond. Angantyr uit Denemarken zal twee exclusieve shows doen waarvan één bij ons. Ik ga er van uit dat deze Denen geen verdere introductie nodig hebben www.myspace.com/angantyr Daarnaast zal voor het eerst in Nederland het Noorse Endezzma te zien zijn. Deze band is al wat jaren bezig en zowat alle leden zijn bekend van hun vele andere bands en projecten (o.a. Urgehal, Beastcraft, Krypt, Vulture Lord, Mayhem etc. etc.). Binnenkort komt Endezzma's nieuwe en tevens eerste full-length uit welke hier voor het eerst gepresenteerd zal worden! Kortom, een must voor alle TNBM aanhangers en liefhebbers van duistere muziek. www.myspace.com/endezzma Support worden zsm bekend gemaakt. Zaal open: 21.00 Entree: € 5,- vvk / € 7,- dk [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-10-2011 18:50] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Jij vindt het posers. Meer hoef jij niet te weten. edit: beter zo, denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 20-10-2011 18:39] |
|
Angantyr Hoe anders was dat bij Angantyr. De band had, wegens technische reden (opbouw drumkit) van plaats op de affiche geruild met Pantheon I. Toen ik dus het intro hoorde (met cello) dacht ik in eerste instantie met Pantheon I te maken te hebben, tot deze Denen in overdrive het optreden aftrapten, inmiddels voor een goed gevulde zaal. Het zal me niet verwonderen als mensen achteraf dit als één van de beste optredens beschouwden, want de band was goed op dreef en het publiek deed flink mee. Angantyr is zo vernieuwend als een pakje lucifers, maar hun old school black metal is wel nog lekker op gitaarmelodiën gebaseerd en daarom sloeg het goed aan bij een publiek dat in eerste instantie massaal voor Taake was gekomen. Qua presentatie waren deze Denen misschien wel het meest enthousiast van alle bands (afgezien van de celliste van Pantheon I misschien). De nadruk lag natuurlijk op het laatst verschenen album, ‘Hævn’, al is dat album inmiddels uit 2007 (tijd voor nieuw werk dus). Over het algemeen is de setlist van Angantyr meedogenloos, maar door epische nummers op de juiste plek in de setlist te plaatsen (zoals ‘Danermordet’ inclusief hoorn, van die laatste plaat) bleef ons een massale brei bespaard. Naast het nieuwere materiaal werden ook oudjes als ‘Slettes Skal Mindet’van ‘Sejr’ en het afsluitende, aan de vele Noordse bands vandaag opgedragen ‘Stormen Fra Nord’ (van het debuut ‘Kampen Fortsætter’) de zaal ingeslingerd. Angantyr maakte een uitstekende indruk, getuige ook de response van het publiek, en ik hoop dat we ze binnenkort weer eens ergens op de Nederlandse podia mogen bewonderen. http://www.lordsofmetal.nl/showlivereview.php?id=1259 |
|
quote: Nou ja, niet helemaal, ze spelen nog minstens een show in de dagen eromheen. Exclusief is het dus niet. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 20-10-2011 18:42] |
|
Ze doen twee shows, 1 bij ons en die andere zal ergens in de Benelux/Duitsland zijn, weet niet exact waar. Dit zijn de enige twee shows die ze doen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
My point exactly. http://i1203.photobucket.com/albums/bb397/Gratoner/DefinitiefSEIIcopy.jpg EDIT: Image-tags verwijderd, ook zo onbeleefd om je topic te kapen. Eerlijk is eerlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 20-10-2011 18:45] |
|
Dan is naar mijn bescheiden mening Endezzma toch een betere support Maar ok, 2 shows dus van Angantyr, beiden in NL en zoals gezegd de enige shows die ze doen! [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-10-2011 18:46] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Geen idee, zal je bekennen dat ik ze nooit gehoord heb. Maar goed, daar ging het dan ook niet om :p |
|
Van hun debuut mini-LP: http://www.youtube.com/watch?v=-apB0SEs0Sg Btw, intro iets aangepast [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-10-2011 18:51] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Klinkt niet verkeerd. Is ook wel wat In Lingua Mortua in terug te horen. Zal desondanks niet komen, moet uiteindelijk zelf spelen op die avond erna. |
|
IN Lingua Mortua bestaat deels uit dezelfde leden inderdaad. Verder word door velen Endezzma gezien als een vervolg op Kvist (waarvandaan Trond komt). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Waar spelen ze nog meer? Endezzma is erg gaaf. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Dim Nagel zou een nog betere support geweest zijn hehe. Nee eens denk dat Endezzma wat vetter is al ben ik wel benieuwd naar dat Northward, die nieuwe track van ze zonder vocalen klonkt niet verkeerd Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Boek Beastcraft er dan gelijk ook maar bij, Hub! |
|
Beastcraft is live ook erg gaaf ja! Maar dat zit er ditmaal niet in Dim Nagel, tsja, da's gewoon de oude band van Morten en Endezzma vind ik toch beter. Niet alles van vroeger is beter hoor Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 30-10-2011 10:09] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! We zijn nu nog op zoek naar 3 andere bandjes die hier willen spelen. We hebben geen budget meer om gages te betalen voor deze 3 bands MAAR we willen dit op een andere manier oplossen zodat de bands toch geld bij elkaar krijgen voor hun show. Hoe? Bij interesse stuur gewoon wat info over de band op met een link naar muziek/filmpjes zodat Hub en ik uit de inzendingen 3 passende bands zoeken. We zullen dan in de mail ook uitleggen hoe we alles willen aanpakken! |
|
Komende vrijdag al!!!! De 4 supports zullen later vandaag bekend gemaakt worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
20.00: doors open 20.15 - 20.45: tbc 21.00 - 21.40: Solemnus 21.55 - 22.40: White Oak 22.55 - 23.55: Endezzma 00.10 - 01.10: Angantyr Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Daar ga ik dus lekker bij zijn! Vette knepper! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik heb bij Unibet €100,- ingezet op 'langer dan een uur uitloop'. Levert €101,- op, helaas. Gelukkig kan ik nu met de auto ipv het OV, dus ik kan Angantyr wel zien. Hafgufa |
|
Het laatste jaar zijn alle shows waarbij ik en Xander begeleiding deden allemaal exact volgens tijdschema verlopen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Mooi! |
|
Komende vrijdag al 20.00: doors open 20.15 - 20.45: Solemnus 21.00 - 21.40: Soulecy 21.55 - 22.35: White Oak 22.50 - 23.50: Endezzma 00.05 - 01.15: Angantyr [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 15-11-2011 21:47] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
*schop* Morgen En aangepast tijdschema....Solemnus heeft gecancelled vanwege een ongeval. 20.00: doors open 20.30 - 21.15: Soulecy 21.35 - 22.20: White Oak 22.40 - 23.40: Endezzma 00.00 - 01.00: Angantyr [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-11-2011 16:30] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |