|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
15. Under The Black Sun Open Air 06./07.07.2012 in Bernau/Helenenau bei Berlin Reiterhof Helenenau Helenenauer Weg 3 16321 Börnicke Warmup show (05.07.12): SUBVERTIO DEUS Website | Facebook DRENGSKAPUR (Ger) Website WAFFENTRÄGER LUZIFERS (Ger) MySpace Festival Lineup: BLACKDEATH (Rus) Website BLAZE OF PERDITION (Pol) Website DODSFERD (Grc) DUSKEN (Ger) MySpace FORGOTTEN TOMB (Ita) MySpace | Facebook FORTERESSE (Can) INFERNAL EXECRATOR (Sgp) Website | Facebook | MySpace ISVIND (Nor) KAMPFAR (Nor) Website | Facebook | MySpace KHAOS AEON (Ger) Website | MySpace | Facebook NABAT (Ger) MySpace | Facebook NARGAROTH (Ger) Website NIGHTBRINGER (Usa) MySpace | Facebook NO EMPATHY (Ger) MySpace | Facebook SALACIOUS GODS (NL) MySpace | Facebook SARKOM (Nor) Website | MySpace Presale tickets available now at www.folter666shop.de Presale (01.01.2012 - 30.06.2012) - 40 EUR incl. camping, parking and garbage fee Door tickets 50 EUR incl. camping, parking and garbage fee Day tickets 25 EUR + party tent with DJ, Metal market, Food & Drinks Under The Black Sun @ Last.FM Under The Black Sun @ Facebook Under The Black Sun @ MySpace Official UTBS Homepage coming soon! [Dit bericht is gewijzigd door triple_six op 10-01-2012 21:30] |
|
Pretty dissapointing... |
|
Hmmzzz... If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Forteresse is wel gaaf... Rest niet echt boeiend. |
|
Vast wel weer aanwezig. Gelukkig vrij weinig Nederlanders op dit fest, omdat die toch alleen maar altijd over de line-up zeiken. Gaaf fest dit, redelijk kleinschalig met een goeie sfeer. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 26-10-2011 7:44] |
|
Vorig jaar best veel Nederlanders anders. |
|
+DODSFERD (Grc) +DUSKEN (Ger) +SARKOM (Nor) Presale tickets available now at www.folter666shop.de Early bird ticket (now - 31.12.2011) - 35 EUR incl. camping, parking and garbage fee Presale (01.01.2012 - 30.06.2012) - 40 EUR incl. camping, parking and garbage fee Door tickets 50 EUR incl. camping, parking and garbage fee + party tent with DJ, Metal market, Food & Drinks + special warmup show (bands tba soon!) |
|
Sarkom is altijd leuk, maar verder weinig interessants momenteel. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zin in deze line-up waarvan ik geen enkele band ken! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nee maar ehm, Nargaroth? Was dat niet intens ruk enzo? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Dat is hem niet, verdomme! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Zowel live als op CD/tape/LP: ja. Met een sporadische uitzondering dan, waaronder mijns inziens 'Herbstleyd'. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 01-11-2011 16:58] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Begint toch steeds beter te worden... Dodsferd !!! |
|
+ NIGHTBRINGER (USA) + BLAZE OF PERDITION (Poland) |
|
En toen was het opeens interessant. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Isvind is er ook nog maar even bijgepleurd! |
|
+ ISVIND (Nor) |
|
Dat wordt dan toch maar een keer gaan. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
+ KAMPFAR (Nor) |
|
update |
|
Running Order online auf www.utbs-festival.de |
|
INFERNAL EXECRATER have to cancel ther participation at Under The Black Sun 2012 due to personal reasons. They will be replaced by ACHERONTAS from Greece! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 10-07-2012 13:26] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dat was mijn eerste keer UtBS en het beviel best goed. Aangenaam terrein bij/in een bos waardoor zowel voor zon als regen gescholen kan worden. Schappelijke prijzen en niet-onaardig eten: 0,5 Franziskaner Weissbier voor nog geen drie Euro, ontbijtje voor vijf Euro, warm broodje net gefrituurde schnitzel met verse groenten vier Euro en een vol bord met een goed stuk varkensnek-halskarbonade, aardappelkroketjes en groenten voor rond een tientje. Opvallend dat het geluid overall eigenlijk veel beter was dan in zaaltjes in NL. De eerste avond was ik aangenaam verrast door Rimruna en Waffentràger Luzifers. De eerste maakten met z´n tweeën een aangename bak black metal waarvan vooral het gitaarwerk redelijk wat afwisseling bevatte en van een niet onaardig niveau was. De tweede speelde lekkere, simpele necro thrash zoals dat hoort. De eerste band op vrijdag die ik mij nog kan heugen is Blackdeath dat niet al te boeiend of best was. Forteresse presteerde boven verwachting. Een lekkere, melancholische burzumachtige set. Maar ondanks dat ze het beter deden dan verwacht vond ik het naar mate de set voorderde toch wat saai, eentonig en simplistisch worden. Sowieso knap dat ze vijf man nodig hebben om een simpelere versie van Burzum neer te zetten. Acherontas was voor mij de verrassing van het festival. Beetje Nightbringer-achtige band die met overtuiging iets meer neerzet dan simpele rechttoe rechtaan black. Nightbringer zelf kampte met wat minder geluid en kwam minder overtuigend over dan op CD. Maar dat kan wellicht komen doordat niet iedereen was overgevlogen en deze plekken werden opgevuld door muzikanten van andere bands die ook op UtBS speelden. Desalniettemin een aardig set. Kampfar kan mij dermate gestolen worden dat ik ging slapen. Ook Dusken deed hun ding heel aardig. Al vind ik hun nummers die meer op gitaarwerk steunen beduidend boeiender dan het meer beukende Blasphemy-achtige werk. Blaze of Perdition was voor mij de band van het festival. Goed drumwerk, aardige melodiën en een mooi spel tussen de twee zangers. Salacious Gods vond ik niet echt overtuigend, maar de Pienne-nummers waren wel gaaf. Dodsferd klonk vanaf de Biergarten beter dan verwacht. Scherpe vocalen, burzumeske, melancholische gitaren. Daarna ben ik pas bij Isvind weer naar het terrein gegaan. En Isvind beukte hard! Korte, snelle, pakkende rifs, vol geluid. Zeker checken op Aurora Infernalis! En Nargaroth vioel me 100% mee. Het geclown viel binnen het betamelijke. De Nargaroth-nummers vind/vond ik wat saai en eentonig, hoewel er best lekker scherp gitaarwerk tussen zat. De set werd gelukkig wat afwisselender door covertjes; o.a. "War" van Burzum, "Raining Blood" van Slayer. De afsluiter " Seven Tears are.. " klonk live veel beter dan verwacht en dan "Black Metal ist Krieg". [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 10-07-2012 14:51] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: O. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |