|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
was een fijne avond! bedankt iedereen, we speelden met Alkerdeel een korte set maar denk dat we ons best hebben gedaan haha. the one was machtig en ondskapt is maar een stelletje mietjes, in de backstage toch ... www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
Mietjes? Vertel! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Boh, hebben de hele tijd zitten janken over vanalles, en een gecorpsepaint manspersoon die staat te melken dat de slaapplaats te koud is, is geen übergrimm kvltness hé, ik dacht dat die gasten 's nachts naakt in de sneeuw gingen dollen in de bossen. hun schilderfratsen hebben er toch voor gezorgd dat het nepbloed tot in de lampen van mijn gitaarversterker is geraakt, mijn cab onder de witte verf ... en dan zet je dat mooi in de hoek van de backstage, ik ben geen janker maar het is geen blijk van respect. en dan alle bands vragen om uit de backstage te gaan omdat ze zich moeten "voorbereiden", boh, daar ben ik toch allemaal wat te oud voor geworden hoor. Hebben zo eens met Shining gespeeld ook, was helemaal om te janken, bende flikkers. desalniettemin mas het een fijne avond bij de noorderburen! www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
Dat over die corpsepaint is lullig, en hadden ze een excuus voor kunnen aanbieden. Maar ik was er ook bij die avond/nacht en de regelingen waren bar en bar slecht voor de bands die bleven slapen. Luchtbedden waren zo leeg, personeel van Willemeen wilde 's ochtends met hun dronken kop de bands te vroeg eruit kicken en er was geen ontbijt geregeld. Stoer of niet stoer, je mag toch wel een beetje service verwachten als band zijnde. De organisatie was een aanfluiting. (ook wat betreft het verkrijgen van een backstage stempel als je bij een band hoort, of met een blikje 'backstage' bier door de zaal loopt) Vond het overigens wel geslaagde optredens, alleen Somrak heb ik deels gemist eigenlijk. Het doet maar even pijn! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |