|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat.Is.Dit.Vreselijk zeg! |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Jammer om bijna geen enkele vergelijking meer met het eerdere werk te horen. |
|
Deze is stuk meer in de lijn: "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Zo, die zijn afgegeleden. Ik zag ze een aantal jaar geleden in De Verlichte Geest in Roeselare. Kleine club waar hooguit 150 man in kan. Behoorlijk vuil ook. Overal stofwebben en de backstage was een garage zonder isolatie. Emmanuelle stond op het podium in haar baljurk te zweten als een rund met een blik van "ik heb smetvrees, haal me hier weg". Wel een gaaf optreden. Tyr speelde erna en die konden het ook niet echt verbergen dat ze meer van de zaal hadden verwacht. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Het is wat meer in die richting ja, ik vind eigenlijk alles na Sirenian Shores niet interessant genoeg, soms nog wel een redelijke track. Nine Destinies and a Downfall was dus letterlijk het begin van een downfall |
|
Ja, heb ik ook. The 13th Floor en Perils of the Deep Blue waren meer aan mij besteed. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Ik denk dat ik daar dan ook was En ja, de verlichte geest, niet al te proper maar wel al een paar echte supere gigs gezien aldaar [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 12-02-2021 19:14] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |