|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Muziek van: Zwaar Licht Mithridates Kasper van Hoek Blonde Honing Emiel ten Brink Vakantie Electropoëzie Timothy C. Holehouse Harm Wierda Dagora Kunst van: Thijs Koster Foppe Henk Hoekstra Rik Möhlmann Performance van: Bilderband Zondag 11 december 14.30 - 22.00 Alfa College, Dierenriemstraat 1, Groningen Entree €5,- (met gratis cd) Eten en drinken €1,- https://www.facebook.com/event.php?eid=305426166139122 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
YES!!! |
|
Superleuk. Hier ga ik natuurlijk even heen! |
|
Blonde Honing is vervangen door Earth Control http://www.earthcontrol.webs.com/ Gaat gezellig worden, ook een zeer leuke locatie mijns inziens. Bier 1 euro had ik dat al gezegd? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: EARTH CONTROL EN GOEDKOOP BIER!? YES! |
|
Emiel ten Brink en eten voor een euro, siked. |
|
Komt Obsolete office equipment niet? |
|
Ja, wat is dat? En facebookevenement niet toegankelijk? |
|
Aanwazig natuurlijk, Betontegel V alweer! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik hoorde dat hij er geen zin in had. |
|
Ah leuk met Bilderband, zij hebben mijn Monza gebruikt voor videoclip ... hoe de hazen lopen ... |
|
De dag erna twee verslagen inleveren, maar even proberen om goed te plannen de komende tijd. |
|
En pizza? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
totaal niet siked voor deze kutzooi, maar als Retardo, Schaep, Black Jew en Sjon er zijn, ben ik standaard siked en dus wellicht aanwezig1 Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: als je tien kilo bakstenen mee neemt mag he gratis naar binnen! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Shirtjes verkopen! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Zag je nick staan en hoopte even dat je ook zou komen. Misschien kan je dat wel doen, even in het eggie trollen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
heeft die stakker geen geld voor, zijn uitkering gaat op aan pauperbier en cheapo wiet... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Kratje bier! Ik kom ook! Even voor de goede orde, ik drink La Trappe en rook White Widow. Edit: Wil ik wel een The Devils Blood shirtje kopen, heb je die bij je dan? [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 08-11-2011 15:23] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Een bandlid is omgekomen bij een auto ongeluk. Ik hoorde dat ze rustig aan doen nu. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Sellouts |
|
ja man, fuck 'em. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Binnenkort zit ik dus goed in de slappe was! |
|
|
|
Wat voor soort muziek is het allemaal? Ik ken alleen Zwaar Licht en Emiel Ten Brink. Een kleine stijlaanduiding zou fijn zijn. Ook ivm een eventuele etenspauze. edit: http://www.harmwierda.com/ en er staan meer linkjes van de rest van de line-up, goed bezig die Harm. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 09-12-2011 22:30] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |