|
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 26-10-2011 16:57] When your people matter, menstrual health matters |
|
DOOR GITARIST WANKER VOOR GITARIST WANKERS DOEI IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Jij bent echt een motivational speaker When your people matter, menstrual health matters |
|
Vooruit, voor de gitaarliefhebbers, maar ook zeker voor de liefhebbers van instrumentale rock met Balkan (idg Serbie, Macedonie etc). When your people matter, menstrual health matters |
|
Het is wel mooi en goed, maar mij nog steeds te 'voor gitaristen' Ik vind het geen liedjes, en begin me dus te vervelen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: dat ho on my dick. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Zeg Fussie, kom je zelf ook van de Balkan toevallig? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Kom op gitaristen! Dit is toch wel errug mooi hoor. En extra mooi als je van Balkan muziek houdt! When your people matter, menstrual health matters |
|
Klinkt leuk, maar ik heb mijn Balkan muziek het liefst op akoestische wijze |
|
Oh, ik verder ook hoor. Waar luistert u zoal naar? When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik luister vooral naar de Mostar Sevdah Reunion. Schitterende mix van Balkanfolk en blues/jazz. Af en toe wat ouds als Esma Redžepova |
|
Koel. Ik luister graag Ivo Papasov And His Bulgarian Wedding Band, als je die ooit live kunt zien, DOEN! Farmer's Market (live fenomenaal) Veel traditionals (uitgevoerd door locale artiesten) In een gekke bui Fanfare Ciocarlia Taraf de Haidouks (uiteraard! live ook eng goed) Vlatko Stefanovski en nog van alles wat When your people matter, menstrual health matters |
|
Haha, de Haidouks. Volgens mij betekent dat rovers ofzo. Geniale naam voor een folkbandje :D |
|
Live nog eens in Carré gezien. Kwam een oud mannetje (ik schat m zo'n 123 jaar oud) even een viool solo geven... als Yngwie dat had gehoord was ie triangel gaan spelen haha When your people matter, menstrual health matters |
|
Oh, en niet helemaal Balkan, maar Turks (met jazz), Taksim Trio. Zo ontzettend mooi. When your people matter, menstrual health matters |
|
Och, je ziet best veel Turkse invloeden in de muziek van de Balkan. |
|
en andersom uiteraard When your people matter, menstrual health matters |
|
Topicje doen voor Balkan? When your people matter, menstrual health matters |
|
Leef je uit Mooi om videootjes te posten voor andere liefhebbers en zo wat te leren kennen. |
|
Fantastisch, dat lead thema (voor t eerst op 00:44), het zijn maar een paar noten, maar wat een ornamentuur. Die Balkan shit is echt geniaal. Zo lost ik gitaarshredders opeens weer When your people matter, menstrual health matters |
Index / Muziek algemeen |