|
Auteur: |
|
|
http://artists.mp3s.com/artists/470/eatmyfuk.html op bovenstaande link kun je de eatmyfuk demo downloaden. het is de punkband van chris reifert. dus verwacht geen autopsy achtige muziek maar gewone stamppunk. klinkt niet echt slecht. veel beter is de nieuwe cd van abscess die ik al reeds gehoord heb. die klinkt in de oude vertrouwde stijl, dus ultragore zeer rauwe deathmetal. Verder is chris reifert ook te horen op de nieuwe cd van murdersquad. Ook komt er volgens de aardcshok een cd uit van een NIEUWE band waarin chris speelt namelijk "the ravenous". wel goed nieuws natuurlijk maar de band bestaat volgens mij toch al een tijdje. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-10-2002 9:46] |
|
quote:Ja dat las ik ook in de laatste Aardschok aller tijden die ik gekocht heb; The Ravenous heeft al een paar jaar een plaat uit genaamd 'Assembled in Blasphemy', foutje dus. |
|
GAAF! nieuwe CD van The Ravenous!! |
|
quote: En die is extreeeem goed!! |
|
ga dan ook zeker naar de nieuwe abscess (through the cracks of death) luisteren! ultra vunzige rauwe deathmetal!! daarbij klinken bands als cannibal corpse en severe torture uiterst clean(ook al zijn deze wel sneller) |
|
Is het dan te vergelijken met Necrophagia, das ook vunzig en mid-temp (soms langzamer). |
|
quote: het lijkt vrij veel op the ravenous(hiervoor schreef chris reifert ook alle muziek) alleen zijn bij the ravenous the vocals natuurlijk verzorgd door killjoy dus meer schreeuwerig. maar de muziek is vrij gelijk. absces klinkt ook veel ruwer als necrophagia. |
|
quote: Ook eens proberen dan! |
|
quote: zeker doen! en vergeet trouwens murdersquad niet! die zweedse band die sterk door de oude autopsy is beïnvloed. |
|
quote: Waar moet ik dat vandaan halen dan? En wat is Doomed? Een andere band van Reifert? Die demo is trouwens echt wel koel, hoor er Misfits en Motorhead in (sorry puntjes op de O gaat hier niet, zit op school!). |
|
Attila_de_hun: je zei dat je spullen van Delerium zocht... heb je Han Swagerman II (niet z'n pa dus) al es benaderd? Hij heeft vast nog wel wat liggen. De Beaufort Studio in Bovenkarspel is van z'n pa, misschien moet je die es ff een mailtje sturen... Sempiternal Deathreign heb ik geloof ik nog op LP ergens. Die goeie ouwe tijd (oftewel: ik wordt oud )... "Metal is dood" |
|
quote: murder squad heeft reeds een cd uit, getiteld "Unsane, insane and mentally dranged". een zeer vette oldschool deathmetal cd.!!!!! Moet toch te verkrijgen zijn in de betere zaak. hier is de link voor de homepage: http://www.murdersquad.org/ nogmaals, ik vind het een van de betere moderne deathmetal bands!!! |
|
zullen we dit topic maar omdopen tot: Het Grote Chris Reifert en al zijn obscure Side-projects topic noemen? |
|
quote: hey Ome roon. dat zou ik graag willen. Ik heb echter absoluut geen idee wat zijn (mail) adres is. dus als je dat aan mij mag geven,graag!!! en inderdaad, we worden oud. (ten minste, ik sta kwijlend op de rereleases van messiah te wachten en prefereer die boven een hoop nieuwe releases. dat moet toch wel een teken van ouderdom zijn) |
|
quote: Zijn dit andere rehearsals als die je bij mij op m'n lijst hebt gezien!? |
|
Hmmm, ik zag dat ze ook een CD/LP uithaden. Ik zag het op de Displeased website staan, iemand die dingen al gehoord!? |
|
quote: Je bedoelt delerium? Ik weet het niet om eerlijk te zijn. (off topic: ik mail je vanavond nog voor de meshuggah cd) |
|
quote: Bedoel ik wat!? Mailen is prima! |
Index / Heavy Metal |