|
Auteur: |
|
|
Nou weet ik t! Het me n beetje aan Alarum's "Eventuality" denken! When your people matter, menstrual health matters |
|
Check, typerend dat uitgerekend jij deze band promoot. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Ja, ze zijn Christelijk. Maar don't worry, ik post geen Christelijke bands die muzikaal niet in orde zijn. Helaas zijn dat er te veel When your people matter, menstrual health matters |
|
|
|
Ik vind het niks, het is me iets TE onnodig technisch helaas! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Fuck mensen dit is toch echt wel heel erg goed. Lijkt een beetje op Alarum (uit Ozzieland) maar vind dit beter, meer sfeer. When your people matter, menstrual health matters |
|
XXL bijv, ik denk dat jij dit best tof vgaat vinden, jij ouwe proglul When your people matter, menstrual health matters |
|
Heeft die zingert ruzie met z'n buren? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dit gaan mijn collega's morgen vast weer leuk vinden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hehe. Und? Vinden jouw oren het wat? When your people matter, menstrual health matters |
|
Anders zou ik het toch niet in mijn Deezer playlist zetten? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ah ik dacht dat je t vandaag ging uitproberen voor t eerst, op vol volume, voor je collega's hehe When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik heb geen oortjes maar een bluetooth speaker dus voor de collega's dat klopt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hele album op een playlist: Valt me ook op hoe enorm luid het gemasterd is, wow. When your people matter, menstrual health matters |
Index / Heavy Metal |