|
Auteur: |
|
|
Waar staat de deathcoreband dan? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ergens anders, dubbelwin |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Indoor nog wel in november... |
|
Gaat er nog iemand vanavond? Ik wel, ondanks de vreselijke kut line up |
|
Als het om de hoek was, zou ik misschien nog gaan, maar nu toch maar niet... |
|
Ik ga wel. Laat alleen de eerste 2 bands schieten. 100% anti-Kvelgeest |
|
quote:Zelfs dat vond ik geen reden om erheen te gaan |
|
Ik moet zeggen dat de meeste bands me nog wel meevielen. Dark Tranquility was voor mij ronduit de beste band van de avond. |
|
Ben enorm benieuwd hoe Omnium Gatherum live was aangezien ze een geniale plaat uit hebben gebracht begin dit jaar... |
|
Die heb ik helaas gemist, maar ik hoorde dat ze behoorlijk goed speelden. |
|
Ik vond het een geweldige avond, met een topsfeer. Zoals hiervoor al gezegd heb ik de eerste 2 bands laten schieten. Varg en (vooral) Mercenary waren vermakelijk. DT was absolute top (hoewel ik lichtelijk vlekken krijg van de overdreven podiumpresentatie van de zanger). Maar de verrassing van de avond was voor mij Eluveitie. Ik hou eigenlijk niet echt van folkmetal, had Eluveitie dus nog nooit gezien, maar dit vond ik echt errug gaaf. Heerlijke band! 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: Homofoob! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Op Fortarock viel het mij ook al op. |
|
Toen vond ik DT jammergenoeg erg slecht. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Index / Concerten |