|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Je moeder |
|
Dag na Speedfest...gaat 'm niet worden. |
|
Aanwezig! |
|
Labels: http://www.myspace.com/godeaterrecords http://www.myspace.com/sevaredrecords www.chaos-records.com www.madlion.eu Bands: www.myspace.com/oncebegotten www.myspace.com/funeralwhore www.khaoz.nl www.houwitser.nl www.kutschurft.nl www.pandemia.cz [Dit bericht is gewijzigd door Funeral Whore op 30-10-2011 16:44] Je moeder |
|
quote: Het is KWELGEEST niet kvelgeest dat is niet true genoeg. Dus, contact de admin en verander dat ff das veel vetter man [Dit bericht is gewijzigd door Funeral Whore op 30-10-2011 16:43] Je moeder |
|
:') Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
kans van aanwezigheid is hoog... Your mother ate my dog! |
|
\m/ Je moeder |
|
Kutmuziek en kutpubliek, nee dus Against God and Government |
|
quote: duhhs... Your mother ate my dog! |
|
Heb er zin aan Je moeder |
|
30 min 15:30 - 16:00 Once Begotten 40 min 16:20 - 17:00 Funeral Whore 40 min 17:20 - 18:00 Houwitser 40 min 18:20 - 19:00 Pandemia (cz) 40 min 19:20 - 20:00 KhaoZ 50 min 20:20 - 21:10 Kutschurft En ook niet geheel onbelangrijk: De eerste 25 bezoekers krijgen de KhaoZ promo 'Twist The Knife A Little Deeper' GRATIS! [Dit bericht is gewijzigd door Stillbirth op 07-12-2011 6:36] |
|
Helaas, onze drummer had niet een uurtje tijd om te komen drummen. Dus, dat wordt een drumcomp. gebruiken. Je moeder |
|
Als hij daar al te beroerd voor is dan kan je hem beter permanent vervangen door een drumcomputer. |
|
Nog twee nachtjes slapen... |
|
Ik vraag me af wie die flyer gemaakt heeft trouwens... Dat adres van De Kelder klopt niet man... |
|
Goed dat je het zegt, het is hier voor de duidelijkheid; Eemlaan 1 (achterzijde Kleine Koppel 31) 3812 ED Amersfoort |
|
Vandaag! |
|
Goed feestje... Alleen konden Pandemia en Khaoz mij werkelijk voor geen meter boeien... Wat een ontzettend brak kutgeluid had Pandemia en die zanger leek uit een Hammerfall-kloonband getrokken te zijn!... Kutschurft was like always wel weer gaaf om te zien/horen en Houwitser was by far mijn favoriet voor deze avond! Tis alleen zo jammer dat er zoveel van die achterlijke kutnationalisten daar rondliepen... verpestte de boel weer een beetje! Your mother ate my dog! |
|
quote:Hoe herken je die? Of spreken ze jou aan vanwege je kapsel? |
|
Welk kapsel |
|
quote: wat bazel je nou man? wat voor een kansloze opmerking is dit? Your mother ate my dog! |
|
quote: Ik denk, dat hij bedoelt dat je...gewoon loopt te zeuren. Je moeder |
|
blijf dat vooral lekker denken gast, met mij waren er nog genoeg anderen die dat volk strontvervelend vonden! [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 13-12-2011 20:11] Your mother ate my dog! |
|
Ah wel nee man, er was niks aan de hand, zeurkont. Je moeder |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |