![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() Je moeder ![]() |
|
Dag na Speedfest...gaat 'm niet worden. ![]() |
|
Aanwezig! ![]() |
|
Labels: http://www.myspace.com/godeaterrecords http://www.myspace.com/sevaredrecords www.chaos-records.com www.madlion.eu Bands: www.myspace.com/oncebegotten www.myspace.com/funeralwhore www.khaoz.nl www.houwitser.nl www.kutschurft.nl www.pandemia.cz [Dit bericht is gewijzigd door Funeral Whore op 30-10-2011 16:44] Je moeder ![]() |
|
quote: Het is KWELGEEST niet kvelgeest dat is niet true genoeg. Dus, contact de admin en verander dat ff das veel vetter man [Dit bericht is gewijzigd door Funeral Whore op 30-10-2011 16:43] Je moeder ![]() |
|
:') Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
kans van aanwezigheid is hoog... Your mother ate my dog! ![]() |
|
\m/ Je moeder ![]() |
|
Kutmuziek en kutpubliek, nee dus Against God and Government ![]() |
|
quote: duhhs... ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
Heb er zin aan Je moeder ![]() |
|
30 min 15:30 - 16:00 Once Begotten 40 min 16:20 - 17:00 Funeral Whore 40 min 17:20 - 18:00 Houwitser 40 min 18:20 - 19:00 Pandemia (cz) 40 min 19:20 - 20:00 KhaoZ 50 min 20:20 - 21:10 Kutschurft En ook niet geheel onbelangrijk: De eerste 25 bezoekers krijgen de KhaoZ promo 'Twist The Knife A Little Deeper' GRATIS! [Dit bericht is gewijzigd door Stillbirth op 07-12-2011 6:36] ![]() |
|
Helaas, onze drummer had niet een uurtje tijd om te komen drummen. Dus, dat wordt een drumcomp. gebruiken. Je moeder ![]() |
|
Als hij daar al te beroerd voor is dan kan je hem beter permanent vervangen door een drumcomputer. ![]() |
|
Nog twee nachtjes slapen... ![]() |
|
Ik vraag me af wie die flyer gemaakt heeft trouwens... Dat adres van De Kelder klopt niet man... ![]() |
|
Goed dat je het zegt, het is hier voor de duidelijkheid; Eemlaan 1 (achterzijde Kleine Koppel 31) 3812 ED Amersfoort ![]() |
|
Vandaag! ![]() |
|
Goed feestje... Alleen konden Pandemia en Khaoz mij werkelijk voor geen meter boeien... Wat een ontzettend brak kutgeluid had Pandemia en die zanger leek uit een Hammerfall-kloonband getrokken te zijn!... Kutschurft was like always wel weer gaaf om te zien/horen en Houwitser was by far mijn favoriet voor deze avond! Tis alleen zo jammer dat er zoveel van die achterlijke kutnationalisten daar rondliepen... verpestte de boel weer een beetje! ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
quote:Hoe herken je die? Of spreken ze jou aan vanwege je kapsel? ![]() |
|
Welk kapsel ![]() ![]() |
|
quote: wat bazel je nou man? wat voor een kansloze opmerking is dit? ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
quote: Ik denk, dat hij bedoelt dat je...gewoon loopt te zeuren. Je moeder ![]() |
|
blijf dat vooral lekker denken gast, met mij waren er nog genoeg anderen die dat volk strontvervelend vonden! [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 13-12-2011 20:11] Your mother ate my dog! ![]() |
|
Ah wel nee man, er was niks aan de hand, zeurkont. Je moeder ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |