|
Auteur: |
|
|
Ik wil jullie mening weten over FF!! Into and out to you name it |
|
ik vond die eerste twee zeker vet daarna eigenlijk heel saai geworden |
|
duidelijk Into and out to you name it |
|
ik heb het altijd kut gevonden ... dat kwam mooi uit want op festivals speelden ze vaak precies op het moment dat ik honger kreeg . |
|
allebei, cd en live. probeer maar te vertellen Into and out to you name it |
|
Ik vind FF erg goed en vooral live. Maar wat ze een gegeven moment voor muziek maakten |
|
Ik vind dat ze ook goeie muziek maken. Into and out to you name it |
|
nooit echt naar geluisterd. maar als gasten met Slipknot shirts ernaar luisteren laat ik het sowieso zitten |
|
Kutband, kutmuziek. Afreageer-troep. Puberaal metaal. etc. |
|
het is springerig enzo hoorde ik. laat maar |
|
die eerste heb ik ook, voor die tijd erg vooruitstrevend, vooral de "mooie" cleane zang van die zanger daarna, ach, nooit meer gevolgd. bestaat dus niet meer, ach Oud Vuil. |
|
Ik heb het altijd een geniale band gevonden; alleen de laatste plaat vond ik wat minder. |
|
rete strakke band goede zang lekkere riffs ja ik hou ervan jammer dat ze uit elkaar zijn |
|
Fear Factory heerscht. Twee concerten van hun bijgewoond en alletwee erg gaaf. RIP Fear Factory. |
|
ik vind fear factoru wel goed. luister het weing, kheb ze een keer op dynamo gezien, rammmmen |
|
Ik ben blij dat ze ermee zijn opgehouden Met hun computer-spellen soundtrackjes Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
kheb FF ijgelijk nooit echt weten te apprecieren |
Index / Concerten |