|
Auteur: |
|
|
Wat vinden jullie grinders en co daarvan? Meer info staat, en komt later (onder de vorm van flyers ed) op de Stage-site. ed: godverd nu staat dien onnoelze groenen smiley daar, mod? Edit: LOL! Zo beter? [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 02-10-2002 14:50] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
dankt U! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Och och dat wordt drinken voor tien hee! (nope, ik kom niet maar kon de leegte niet aanzien) |
|
DAAAARRR moet ik bij zijn!!! |
|
-schop- [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 09-10-2002 14:38] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
kzal ook eindelijk nekeer afkomen.. |
|
Blijkt dat het Poolse dissenetr er niet kan bij zijn, maar als vervanger komt het ndlse MONOLITH mee... dus een op zn minst waardige vervanger dacht ik? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
zullen zeker wel wa nl-ers over de vloer hebben dan, hahaha If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
weer goed geweest, het is weer goed geweest Mediiieeeval Steeeeeee-aaaahhhllll Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Index / Concerten |