|
Auteur: |
|
|
Is dit doom? En zo ja, is het wat? http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=882431&songID=11186197 When your people matter, menstrual health matters |
|
Moet dit nu weer in een nieuw topic? |
|
Weer? Ehm... waar anders? Laat n moderator t anders maar naar t juiste topic moven dan. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik weet niet of het wat is. Zoals De Tegenpartij al zegt, klinkt het meer als een intro. Zou ook gothic kunnen worden. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
@bokkie: als de gitaren op t eind erin komen, en qua sfeer blijft t zo, en er komt geen zang, zou t dan doom of gothic zijn? Ik ben niet zo thuis in die regionen. @XXL: yep, maar dit sukje doom/gothic is niet van/voor Mystic hoor. Dit staat op mijn Krisis2008 pagina, met drum n bass, electro, rock etc Oftewel alles wat niet voor Mystic is hehe. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Wat maakt het uit? |
|
Ouch XXL ik zie t nu pas, de MySpace daar staat alleen maar ouwe rommel op. Check dan liever mijn mystic.bandcamp.com als je me wilt afkraken When your people matter, menstrual health matters |
|
@Helvete: zodat ik t de juiste tags kan meegeven mocht ik t tot een (of meerdere) volwaardig(e) nummer(s) brengen en op een site willen zetten. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Oh ok. |
|
quote: Nergens voor nodig. Je hebt een heel verkeerd beeld van me, jongen. Dat soort muziek is sowieso wel mijn ding, vind het verdomd lekker klinken, en vraag me af waarom je dat niet eerder hebt lopen spammen (Of ik heb het helemaal over het hoofd gezien). Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Ik vind het erg lastig om over zo'n klein stukje wat te zeggen, het kan nog alle kanten op. Tot nu toe zou ik het eerder gothic metal dan doom metal noemen. Met name door de overheersende toetsen. |
|
@XXL: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2841385/2 @bokkie: oke snap ik. Eerst maar s t nummer uitwerken. Misschien toch stiekem zang hehe. Ik hoor een soort ruige, lage strot (tegen grunt aan) maar ook zwaar bewerkte cleane zang, met tremolo en chorus en flanger enzo. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Thanx. En dat zijn voorlopig alle veren die je krijgt op een plek die het licht nog niet heeft gezien. Straks word ik er nog van beschuldigd een fanboy te worden. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-11-2011 8:19] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
FANBOY.... ...... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Index / Heavy Metal |