|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Die heb ik toevallig vandaag ook weer eens uit de kast gehaald. |
|
quote: http://www.zwaremetalen.com/nieuws/66.html Ik had hem gisteren maar eens binnen gehaald |
|
mijn winamp skin is zo mooi dat ik hem niet aan jullie laat zien 11.45: restate my assumptions |
|
|
|
quote: tja, sorry, maar ik ben heel streng wat dat betreft 11.45: restate my assumptions |
|
quote: front 242 hmm is dit jouw playlist?, ik ken niet veel mensen die dit luisteren/kennen [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 07-09-2002 0:09] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik ken front 242 ook wel.. al n paar keer gezien ook... |
|
quote: aha en je vondt het fantastisch ? <- bord voor zn kop Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Nee, da's niet mijn playlist, dat plaatje komt gewoon van de website waar ik die skin gedownd heb. Ik ken Front 242 wel trouwens, wat ik ervan gehoord heb vond ik wel okay, of zo, een jaar of vier terug. Weet ik veel. |
|
quote: aha ja ik ken er ook maar 2 cd's van eigenlijk en dat zijn kopietjes zonder naam en nummers (tis best te pruimen) euh verder heb ik gewoon de standaard winamp skin (ik had altijd een ghost in the shell skin) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
met de laatste versie van win amp zijn de skins niet te gebruiken maar deze versie roeleert wel Let´s bring back the METAL |
|
met winamp3: [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 07-09-2002 2:33] |
|
Hmz, ben niet zo'n fan van fancy poespas. Ik heb dat ook de standaard. En hij werkt evengoed. |
|
quote: kan je wel gebruiken...moet je allen het skin-bestandje re-namen |
|
gunnm_-_killing_angel (van de anime) die skin dus gebruik hem al een tijdje en ben er tevree mee (lekker duidelijk en makkelijk My madness, my sadness |
|
quote: heersch! ik had laatst een mooie van Gundamn Wing! |
|
quote: huh werkt die skin niet bij winamp 3?? Metal heerst |
|
Eigen creatie (downloaden door erop te klikken): Ik heb hem trouwens gemaakt met het programma Quickskin.. |
|
Ik gebruik geen Winamp, maar Sonique. http://www.sonique.com Alhoewel met de laatste nieuwe versie winamp er erg hard op vooruit is gegaan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb een hele berg van over het algeen onoverzichtlijke skins. Deze zit er nu al zo'n half jaar op: Ga denk ik maar eens die nieuwe winamp downloaden... |
|
Winamp3 is zooi, gebruikt veel system resources Geef mij maar 2.8x "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
idd, heb em vanmiddag na 3 dagen weer verwijderd... draai nu weer 2.81 helaas bij het verwijderen van mn vorige 2.x winamp ook al mn skins kwijt geraakt en metalskins zijn echt nergens te vinden op i-net Je moeder. |
|
Op www.relapse.com staan een aantal skins, oa. Nile. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |