|
Auteur: |
|
|
Naar aanleiding van de discussie in dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3788672/4 Kan anale sex als romantisch worden beschouwd. Bij homo's kan het overduidelijk maar kan het ook bij hetero's? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik denk dat wat jij romantisch vind niet echt een standaard is voor romantiek. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Anale sex is net zo romantisch / onromantisch als gewone sex. Zelf het laatste wagonnetje zijn heb ik geen probleem mee. Anale sex ontvangen is niet mijn ding. Ik kan er gewoonweg niet van genieten. Ongeacht hetro of homo, als je het lekker vindt moet je het gewoon doen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Bij seks komt er vaker lust dan romantiek kijken, heb ik het idee. Daarin voor mij geen verschil tussen anaal en vaginaal. Sowieso een lastige discussie, iedereen heeft een ander beeld van romantiek, en men beleeft ook seks op zijn eigen manier. Het lijkt mij dan ook dat een stel zelf bepaald of ze anale seks wel of niet als romantisch beleven? |
|
quote: Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Jaja. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 17-12-2011 16:08] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nee hoor, dat soort dingen bepaalt Faalhaas graag voor je. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 05-11-2011 17:07] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: precies. Gewoon plomp zakken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
grrr kuticoontjes [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 05-11-2011 17:07] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: was het maar kut. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Fijn, scheelt mij weer denkwerk. |
|
Ik moet mijn mening herzien. Het kan wel degelijk romantisch zijn. ... hoe de hazen lopen ... |
|
tijd voor een "kan fisting romantisch zijn" dan maar? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Fisting kan zeker romantisch zijn. Zélfs anal fisting. Maargoed, romantiek. Érg leuk om mee bezig te zijn. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Dan toch wel fisting met een kaars, of met een roos in je handen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek |