|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarom de Metal Battle zo Occultfest achtig van opzet? |
|
"sluik" reclame? Ahja moet men ook zelf weten, maar echt mooi.. neuh. Wellicht wel even kijken. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-03-2012 0:58] |
|
quote: Omdat wij de Metal Battle organiseren in het Podium Hoogeveen hebben wij de flyer in dezelfde stijl gemaakt, het is dus eigen ontwerp. see you at occultfest! |
|
Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Wie heeft eigenlijk de halve finale in Deventer gewonnen afgelopen zaterdag? see you at occultfest! |
|
quote: Illucinoma |
|
Illucinoma knalde behoorlijk, het was wat klein in Walhalla voor een echte show, maar ze maakten zeker indruk. Spark To Fire was ook tof, maar werden helaas 4e. De eerste band, Entombed Scars volgens mij, hadden wel de energie, maar niet bepaald de strakheid die bij deathcore nogal van belang is. Aan de zanger lag het in ieder geval niet, die was echt op dreef. Vierde band heb ik niet gezien. Ik heb een vloer, nou en? |
|
The Grin uit Hoogeveen is special guest tijdens het juryberaad bij de halve finale as zaterdag @ Podium Hoogeveen! see you at occultfest! |
|
quote: Is dat de ex Bloodbastard band? Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Fredde, dat moet jij toch weten als Hoogevener?! Maar het is idd de ex Bloodbastard band. see you at occultfest! |
|
Vanavond dus...de halve finale in het Podium Hoogeveen! Gratis entree dus komt allen zou ik zeggen. see you at occultfest! |
|
Wat is het geworden? Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. |
|
The Horrible Twunts SUPPORT YOUR LOCAL SCENE |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |