|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier http://www.pitfather.com/reviews/default.lasso?recid=40465 las ik juist de sepultura hun laatste optreden met Max uitbrengt. Het zou gaan om een dubbelcd met zowel oude als nieuwe nummers en bekender als onbekender werk |
|
Met Max = Zonder Max = |
|
Ach sepultura, Arise dat album vind ik nou echt rete gaaf! maar daarna hebben ze mij niet meer echt kunnen boeien. opzich wel jammer |
|
Ik vind Beneath the remains het beste album, maar sinds max weg is is het weing meer. Misschien dat dit wel een leuk album is, zal eens wat luisteren. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 02-10-2002 17:46] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
hmm wat de fukk moet je nou met zo'n album? sepultura is dood. |
|
Of toch alleszins ferm aan het leegbloeden geweest afgelopen decennium ... Zal het album waarschijnlijk niet kopen. Weet trouwens iemand hoe die cd "The Lost Tracks", of weet-ik-hoe-het-spil-noemt, ongeveer is, wat daar zoal op staat? ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
live heersen ze nog steeds |
|
ik vind met het huidige sepultura ook niks mis alleen moet je het niet vergelijken met het oude sepultura |
|
quote: jij maakt je naam wel waar he? |
|
Nieuwe Live CD van Sepultura!!!!! In de Originele bezetting!!!!!! Met Max!!!!!!! Conclusies: 't geld is op. Tsja al die tripjes de jungle in, en naar Japan met een kut trommelorkest kost natuurlijk heel wat. En oja ze waren toch eigenlijk al gedumpt door Roadrunner? Jippiejajokayee Motherfuckers, Hou d'r asjeblieft mee op, en ga de locale bosindianen zitten vermaken. Schizophrenia, Beneath the remains en Arise zijn klassiekers, maar verder is Sepultura al lang dood. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: Inderdaad, hahaha... LoL! |
|
Ik zag die CD afgelopen weekend liggen bij de Plato. Ik heb hem zelfs aangeraakt...maar wist niet hoe snel ik hem weer los moest laten. Ach, wie weet ga ik hem nog eens beluisteren. |
|
Nou, ik heb hem vandaag gehoord, en hij is gewoon goed! Veel oud materiaal ook! |
|
Erm... soms is iets gewoon dood, laat het dan dood en ga het niet opgraven en er leven in proberen te blazen. Je weet wat er met Frankenstein is gebeurd (OK misschien slecht voorbeeld aangezien het best lollig verhaal is.) |
|
quote:Typisch voorbeeld. Het liep namelijk verkeerd af met het monster van Frankenstein omdat ie door niemand geaccepteerd werd omdat mensen nou eenmaal een bepaald beeld hebben van hoe iets moet zijn... vooroordelen dus. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Maar het gaat om een soort van bonus denk ik, het is oude live CD, en hij klinkt goed. En aangezien er geen echte live CD is van (oude) Sepultura, vind ik dit niet een kwestie van dood zijn en dood laten... Het is echt een goede schijf! |
|
ik wil hem wel eens horen maar zal hem zeker niet kopen |
|
ze zouden beter al die live cd's op wc-rolletjes trekken en als gratis rolletje bij de scottex steken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Het is idd een bonus.. een bonus op de rekening van Roadrunner... Maar 'k ga hem toch lekker kopen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: LoL! En anderen, luister hem inderdaad effe!! Hij is |
|
hm... misschien is het een kopie waard |
|
quote: Denk het wel |
|
quote: Nou nou, het gaat wel ff om het allerlaatste optreden dat Sepultura met de originele line-up gaf. Da's denk ik wel een Cd'tje waard. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Psies ook mijn gedachten! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |