IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Examens.. maar hoe verder? Vorige pagina
she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 02-10-2002 19:38 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 2 oktober 2002 17:55 schreef WickedKimmie het volgende:
is geschiedenis niet wat voor je? of psychologie?


kunstacademie is niet aan te raden, bij mij ging het eigenlijk alleen zo'n beetje om de smaak van de leraren


wait for me dragon, we'll meet in the sky


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 02-10-2002 19:38 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

de Rock Academie of de Kunstacademie, dat is toch geen universitaire opleiding, of wel?

waarschijnlijk ga ik volgend jaar sociologie doen aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam, maar die mensen hebben nog steeds die brochures niet opgestuurd.

ik zit eigenlijk nog te twijfelen terwijl ik al in het laatste jaar van vwo zit
denk ook nog aan algemene cultuurwetenschappen of bestuurskunde/politicologie...




Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 02-10-2002 19:39 by Nemesis Wijzig reactieProfiel van NemesisQuote dit bericht

Ik zit nu ook in V6, doe N&G met scheikunde 2 als bijvak en ik hoop heeeeeeel hard dat ik volgend jaar Diergeneeskunde aan het doen ben.


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 02-10-2002 19:41 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

wat veel intelligente mensen hier!!!


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 02-10-2002 19:43 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 2 oktober 2002 19:38 schreef ILOVEMETAL het volgende:
de Rock Academie of de Kunstacademie, dat is toch geen universitaire opleiding, of wel?

waarschijnlijk ga ik volgend jaar sociologie doen aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam, maar die mensen hebben nog steeds die brochures niet opgestuurd.

ik zit eigenlijk nog te twijfelen terwijl ik al in het laatste jaar van vwo zit
denk ook nog aan algemene cultuurwetenschappen of bestuurskunde/politicologie...





kunstacademie is op hbo niveau ja, maar je moet toegelaten worden


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 02-10-2002 21:41 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Als ik klaar ben met school dan wil ik elektrotechniek gaan doen.

Alhoewel, ik ga ook nog naar een voorlichting van Kunstmatige Intelligentie.. Als dat leuk is doe ik het misschien ook wel.

Heeft iemand trouwens meer informatie over die opleiding? Ervaring oid?


11.45: restate my assumptions


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 02-10-2002 21:44 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 19:38 schreef ILOVEMETAL het volgende:
de Rock Academie of de Kunstacademie, dat is toch geen universitaire opleiding, of wel?




nee, dat zijn, net als het conservatorium trouwens, hbo-opleidingen

ik heb trouwens natuur en gezondheid als profiel met latijn en eco1 als bijvakken


I spy with my little and verrry evil eye.....


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 03-10-2002 16:49 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

ik ga zo goed als zeker biologie studeren, ik weet alleen nog niet waar..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-10-2002 16:55 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik weet het nog niet precies.. Ik wil zowiezo lesgeven. Ik moet nog kiezen tussen of docent maatschappijleer, docent padagogiek, docent mens en maatschappij of docent omgangskunde. Ze lijken me allemaal erg leuk. Dat word dus opendagen afstruinen. Het nadeel is dat deze opleidingen (uitgezonderd omgangskunde) in Rotterdam of Amsterdam zijn. Best ver van Zwolle dus. Misschien maar een huisje in Amsterdam zien te vinden.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 03-10-2002 16:56 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 2 oktober 2002 19:36 schreef she_devil het volgende:
heb vorig jaar kunstacademie en bij de belastingdienst gedaan maar nu ben ik bezig met vwo 5 en 6 in 1 jaar te doen, hopelijk volgend jaar leiden, archeologie
Hmm, is de kunstacademie geen HBO opleiding dan? Dat je VWO er na doet?

Maf.



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 03-10-2002 16:57 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Shit, ik moet misschien ook maar eens iets bij gaan leren. Ik heb echt het idee dat ik iets mis.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-10-2002 16:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2002 16:56 schreef Vargen666 het volgende:
Hmm, is de kunstacademie geen HBO opleiding dan? Maf.
idd. je kunt zelfs met veeel talent met Mavo erheen heb ik me laten vertellen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 03-10-2002 17:02 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 3 oktober 2002 16:57 schreef Cadaveria het volgende:
idd. je kunt zelfs met veeel talent met Mavo erheen heb ik me laten vertellen.


Dat kan, alleen moet je een examen maken en werk kunnen laten zien.


Don't blush when I rip you open


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-10-2002 17:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik ben nu aan het kijken wat ik na mijn VWO (nog anderhalf jaar) wil gaan doen.. het zal waarschijnlijk iets op de TU/e worden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Vampyrella
Usericon van Vampyrella
Posted 03-10-2002 17:32 by Vampyrella Wijzig reactieProfiel van VampyrellaQuote dit bericht

ik wil dit jaar propedeuse halen en waarschijnlijk geschiedenis of archeologie gaan studeren


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 03-10-2002 17:37 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2002 17:32 schreef Vampyrella het volgende:
ik wil dit jaar propedeuse halen en waarschijnlijk geschiedenis of archeologie gaan studeren


Welke propedeuse haal je dan? Ik bedoel, die maakt toch deel uit van een bepaalde opleiding (1e jaar)?


Vampyrella
Usericon van Vampyrella
Posted 03-10-2002 17:38 by Vampyrella Wijzig reactieProfiel van VampyrellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2002 17:37 schreef TNightmare het volgende:
Welke propedeuse haal je dan? Ik bedoel, die maakt toch deel uit van een bepaalde opleiding (1e jaar)?


ja klopt doe nu hbo geschiedenis lerarenopleiding


Stultus
is terug (vandaag althans)
Usericon van Stultus
Posted 03-10-2002 19:02 by Stultus Wijzig reactieProfiel van StultusQuote dit bericht

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 2 oktober 2002 17:55 schreef ILOVEMETAL het volgende:

ik zit eigenlijk nog te twijfelen terwijl ik al in het laatste jaar van vwo zit
denk ook nog aan algemene cultuurwetenschappen of bestuurskunde/politicologie...
--------------------------------------------------------------------------------
Ik doe ACW, dat kan ik je wel aanraden. je kunt natuurlijk ook twee studie tegelijk doen! (als je vrij tijd over hebt..)

Ik ben overigens ooit wel eens op de open dag van de rockacademie geweest, en om toegelaten te worden hoefde je niet bijster veel van muziek te weten. (is deze toon HOGER of LAGER dan de vorige toon?)
(dit natuurlijk afgezien van de liedjes die je in moet sturen)








BROODJE POEP!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-10-2002 22:04 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik ben vandaag naar de studiebeurs in Utrecht geweest. Veel gezien, veel gehoord, veel dingen mee genomen. Maar nog geen steek verder. Ik zit te dubben tussen pedagogiek en creatieve therapie met als hoofdvak muziek. Ook zou ik dus niet weten welke school ik moet kiezen. Keus is tussen Hoge school van a'dam en r'dam of de Efa.
Heeft iemand deze studies gedaan of kent mensen die dat gedaan hebben? Of heeft iemand ervaringen met de boven genoemde scholen. 1 nadeel van de Efa is dat de theologische studies in het zelfde gebouw zitten waardoor ik vrees voor mijn shirts.

Ik ga binnen kort wel naar opendagen maar veel studenten geven je toch niet echt een goed beeld van de school. Vooral omdat je je eigen school moet verkopen ipv het af te zeiken.

help mij!

Sorry vergeten om te loggen. Dit is dus Cadaveria.


voordeel van pedagogiek is dat ik zowiezo het 1e jaar vrijstelling heb, geen snuffelstage hoef te lopen en al 10 tot 20 studiepunten het 2e jaar mee neem.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 11-10-2002 22:08]


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen