|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
de Rock Academie of de Kunstacademie, dat is toch geen universitaire opleiding, of wel? waarschijnlijk ga ik volgend jaar sociologie doen aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam, maar die mensen hebben nog steeds die brochures niet opgestuurd. ik zit eigenlijk nog te twijfelen terwijl ik al in het laatste jaar van vwo zit denk ook nog aan algemene cultuurwetenschappen of bestuurskunde/politicologie... |
|
Ik zit nu ook in V6, doe N&G met scheikunde 2 als bijvak en ik hoop heeeeeeel hard dat ik volgend jaar Diergeneeskunde aan het doen ben. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
wat veel intelligente mensen hier!!! |
|
quote: kunstacademie is op hbo niveau ja, maar je moet toegelaten worden wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Als ik klaar ben met school dan wil ik elektrotechniek gaan doen. Alhoewel, ik ga ook nog naar een voorlichting van Kunstmatige Intelligentie.. Als dat leuk is doe ik het misschien ook wel. Heeft iemand trouwens meer informatie over die opleiding? Ervaring oid? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: nee, dat zijn, net als het conservatorium trouwens, hbo-opleidingen ik heb trouwens natuur en gezondheid als profiel met latijn en eco1 als bijvakken I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ik ga zo goed als zeker biologie studeren, ik weet alleen nog niet waar.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
ik weet het nog niet precies.. Ik wil zowiezo lesgeven. Ik moet nog kiezen tussen of docent maatschappijleer, docent padagogiek, docent mens en maatschappij of docent omgangskunde. Ze lijken me allemaal erg leuk. Dat word dus opendagen afstruinen. Het nadeel is dat deze opleidingen (uitgezonderd omgangskunde) in Rotterdam of Amsterdam zijn. Best ver van Zwolle dus. Misschien maar een huisje in Amsterdam zien te vinden. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Hmm, is de kunstacademie geen HBO opleiding dan? Dat je VWO er na doet? Maf. |
|
Shit, ik moet misschien ook maar eens iets bij gaan leren. Ik heb echt het idee dat ik iets mis. |
|
quote:idd. je kunt zelfs met veeel talent met Mavo erheen heb ik me laten vertellen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat kan, alleen moet je een examen maken en werk kunnen laten zien. Don't blush when I rip you open |
|
Ik ben nu aan het kijken wat ik na mijn VWO (nog anderhalf jaar) wil gaan doen.. het zal waarschijnlijk iets op de TU/e worden. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ik wil dit jaar propedeuse halen en waarschijnlijk geschiedenis of archeologie gaan studeren |
|
quote: Welke propedeuse haal je dan? Ik bedoel, die maakt toch deel uit van een bepaalde opleiding (1e jaar)? |
|
quote: ja klopt doe nu hbo geschiedenis lerarenopleiding |
|
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 2 oktober 2002 17:55 schreef ILOVEMETAL het volgende: ik zit eigenlijk nog te twijfelen terwijl ik al in het laatste jaar van vwo zit denk ook nog aan algemene cultuurwetenschappen of bestuurskunde/politicologie... -------------------------------------------------------------------------------- Ik doe ACW, dat kan ik je wel aanraden. je kunt natuurlijk ook twee studie tegelijk doen! (als je vrij tijd over hebt..) Ik ben overigens ooit wel eens op de open dag van de rockacademie geweest, en om toegelaten te worden hoefde je niet bijster veel van muziek te weten. (is deze toon HOGER of LAGER dan de vorige toon?) (dit natuurlijk afgezien van de liedjes die je in moet sturen) BROODJE POEP! |
|
Ik ben vandaag naar de studiebeurs in Utrecht geweest. Veel gezien, veel gehoord, veel dingen mee genomen. Maar nog geen steek verder. Ik zit te dubben tussen pedagogiek en creatieve therapie met als hoofdvak muziek. Ook zou ik dus niet weten welke school ik moet kiezen. Keus is tussen Hoge school van a'dam en r'dam of de Efa. Heeft iemand deze studies gedaan of kent mensen die dat gedaan hebben? Of heeft iemand ervaringen met de boven genoemde scholen. 1 nadeel van de Efa is dat de theologische studies in het zelfde gebouw zitten waardoor ik vrees voor mijn shirts. Ik ga binnen kort wel naar opendagen maar veel studenten geven je toch niet echt een goed beeld van de school. Vooral omdat je je eigen school moet verkopen ipv het af te zeiken. help mij! Sorry vergeten om te loggen. Dit is dus Cadaveria. voordeel van pedagogiek is dat ik zowiezo het 1e jaar vrijstelling heb, geen snuffelstage hoef te lopen en al 10 tot 20 studiepunten het 2e jaar mee neem. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 11-10-2002 22:08] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |