|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
<s>Zaterdag 18 Februari Massacre (US old school death) Macabre (US murder metal) Master (US old school death) Vvk € 16,00. Entree € 18,00 Zaal open 18.30 uur.</s> De Europese tour van deze bands gaat niet door, dit geldt ook voor de show in Baroeg. Kaarten die gekocht zijn via www.baroeg.nl/tickets.htm worden door Paylogic automatisch terugbetaald. Als je een ticket gekocht hebt bij een Primera winkel, stuur dan een scan van je ticket(s) naar info@baroeg.nl en vermeld je bankrekeningnummer. Onze excuses voor het ongemak. [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 12-01-2012 10:24] |
|
Aanwezig! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Massacre is gave shit, is lang geleden dat ze in Nederland waren. Macabre heb ik al jaren niet meer live gezien, dus daar ben ik wel benieuwd naar. Master is altijd tof en degelijk, Paul Speckmann is een harde baas! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
erg mooie line up, maar wie zit er nu eigenlijk nog in massacre ? |
|
MASSACRE's touring lineup: * Mike Mazzonetto (M INC., PAIN PRINCIPLE) - Drums * Ed Webb (DIABOLIC, GENERICHRIST, DESTINED TO RUIN) - Vocals * Frederick "Rick Rozz" DeLillo – Guitar * Terry Butler - Bass Never have so many sacrificed so much for so few |
|
hmmmm, waar ik al bang voor was, soort van massacre tribute band, wel incl. een origineel lid, maar nu net niet het lid die in mijn ogen het geluid van massacre bepaalde. maar eens ff overdenken. [Dit bericht is gewijzigd door faceless op 11-11-2011 16:47] |
|
Massacre ken ik niet, wel benieuwd naar. Macabre vond ik de laatste keer dat ik ze zag tegenvallen en Master is wel aardig. Ach, ik ben d'r denk wel bij. |
|
2 Originele leden De 2007 Massacre tour via Baroeg was geweldig, dus hier wil ik ook wel weer bij zijn. Ik hoop alleen dat deze zanger als Kam Lee klinkt (zou wel moeten kunnen). The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
zondag 19 februari ook in Iduna - Drachten |
|
Daar kom ik dan wel even kijken. Wel jammr dat Drachten zo moeilijk te bereiken is met het OV. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: @ sgeiterdt: zolang is dat toch niet geleden? En was idd super! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nee idd ik dacht dat het langer geleden was Ga je dit keer ook weer Wim? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Tzt ff kijken. Master en macabre heb ik niet veel mee en massacre zonder Kam Lee, hmmm. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Tja dan is het niet echt de moeite vanuit Veenendaal 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Och, vrijdag nog naar de ddd in de baroeg geweest, zat niets voor mijzelf bij die avond. En gezellig dat het was! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dan zeg ik gewoon komen, dan kunnen we mooi drinken 5 Euro's? Op je muil!! |
|
17 febr. normaal ook in de Dynamo te Eindhoven |
|
Beter! 17e lekker naar Dynamo dan |
|
aanwezig |
|
Japie zal de tourbus wel even pikken dat zou wel stoer zijn toch? |
|
MAssacre, MAcabre, en MAster...... Ma3 ?!? lampje |