|
Auteur: |
|
|
quote:bier |
|
we zitten in een kelder van een jongeren centrum, erg relaxed hok. jammer dat 't niet zo hoog is, zodat de grotere bandleden klein beetje omlaag moeten staan. maarja. is verder wel oke. |
|
Waterfront Rotterdam...kost...21 euro per 3 uur ofzo... of in de kamer van de drummer...dat kost alleen de gemoedstoestand van de buren |
|
Met Covered in Ashes hebben we een ruimte in een oud fabriekspand, 27 euro, aardig prijzig vind ik zelf .. Geluid is ook niet al te best, maar oefenruimtes zijn wat karig in Enschede ... Met Immerlust hadden we ene goeie, maar die gaat binnenkort dicht |
|
jeugdcentrum! een paar 100 meter van me af . In de zaal waar je kunt optreden. (inclusief bar) |
|
quote: Waterfront vind ik echt een fijne oefenruimte, zeker als de airco het een keer gaat doen! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Wij betalen omgerekend 1 euro per dag! Elke zondag van 11:00 tot 17:00 uur ongeveer... hehe hoezo verschil, en de oefenruimte is zo groot dat je er gemakkelijk een cafe + podium zou kunnen van maken. |
|
In de plaatselijke roeiclub: twee gitaristen zijn namelijk strevers . ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: we hebben het gevraagd....en hij doet het.... in de winter |
|
quote: Ja ik weet het! Belachelijk! Maar dat is voornamelijk de schuld van de gemeente. Don't blush when I rip you open |
|
wij spelen op mijn eigen kamer. het is een grote kamer voor mij en mijn broer, maar mijn broer is vaak van huis dus hebben wij de ruimte. er staat een drumstel, 2 gitaarversterkers en nog wat andere mix, versterk, opneem apparaatuur en het handige is dat het niks kost www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
momenteel oefen ik ook in Waterfront.. Maar heel misschien binnenkort een eigen ruimte in een gruwelijk groot anti-kraak pand.. GRATIS |
|
gaaf, dan heb ik ook meteen een betere oefentuimte als je er maar niet zo'n brakke H&K neerzet, maar goede apparatuur |
|
quote: Vertel? |
|
Wij repeteren in de "garage" van onze bassist. Die garage vervult die functie niet omdat het er vol staat met ons gerief, plus een hoop wapens, schilden, vlaggen, een lange tafel etc. Het is zo'n dubbele garage en heeft zelfs een verdieping, waar tot voor kort onze drummer verbleef Onze bassist woont zo tussen een hoop weiden in (op den boerenbuiten), dus van geluidsoverlast heeft nooit iemand last. Ideale regeling dus: is groot, veilig, kost niks en is goed gelegen. |
Index / Muziek algemeen |