|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
wat een kutmuziek, ik hoop dat ze omkomen tijdens een ernstig ongeluk. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
tijdens een banaal ongeluk zou veel cooler zijn signature |
|
of een anale catastrofale problemathiek. Dat er wat mee komt zeg maar. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
zo luidt het gezegde signature |
|
quote: Dit inderdaad. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik denk het niet Hypnos.......... |
|
En eigenlijk wist je dat al voordat je het topic opende http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
nou, ik weet het niet hoor, als je kijkt hoeveel views die dingen hebben op YouTube... gdamn signature |
|
Omdat dit ook precies is gericht op dìe doelgroep Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Trouwens, de zanger van dit bandje maakte eerst dit: Beter gaat hij dat weer doen. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hij was toch enkel in 2008 lid van ABRB? Beter komt Dimebag weer tot leven om aan heel de muziekwereld te tonen hoe je moshmuziek maakt. |
|
quote: Oh, zou best kunnen Dimebag > alles/iedereen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
wat een gezeur, zo slecht is dit helemaal niet. Het is in elk geval origineel, en er zit geen zaaddodende cleane zang bij |
|
ik vind het ook best gaaf eigenlijk,en idd niet van die vreselijke cleane fear factory vocalen,cd begint wel na n nummer of zes wat eentonig te worden,maar voor een debuut cd....zowaar niet slecht,en 100 x beter als die laatste ongein van fear factory en dat gedrocht van morbid angel |
|
Ik heb wel eens mindere muziek gehoord. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Lordi IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Jemoer Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
James Blunt signature |
|
Volbeat Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
indeed!! verder ook Trivium natuurlijk (en Mastodon, maar dat mag ik niet zeggen) signature |
|
Niet fucken met Mastodon. |
|
ik zou niet willen! signature |
|
quote: Dat is toch dadcore? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |