|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
wat een kutmuziek, ik hoop dat ze omkomen tijdens een ernstig ongeluk. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
tijdens een banaal ongeluk zou veel cooler zijn signature |
|
of een anale catastrofale problemathiek. Dat er wat mee komt zeg maar. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
zo luidt het gezegde signature |
|
quote: Dit inderdaad. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik denk het niet Hypnos.......... |
|
En eigenlijk wist je dat al voordat je het topic opende http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
nou, ik weet het niet hoor, als je kijkt hoeveel views die dingen hebben op YouTube... gdamn signature |
|
Omdat dit ook precies is gericht op dìe doelgroep Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Trouwens, de zanger van dit bandje maakte eerst dit: Beter gaat hij dat weer doen. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hij was toch enkel in 2008 lid van ABRB? Beter komt Dimebag weer tot leven om aan heel de muziekwereld te tonen hoe je moshmuziek maakt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Oh, zou best kunnen Dimebag > alles/iedereen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
wat een gezeur, zo slecht is dit helemaal niet. Het is in elk geval origineel, en er zit geen zaaddodende cleane zang bij |
|
ik vind het ook best gaaf eigenlijk,en idd niet van die vreselijke cleane fear factory vocalen,cd begint wel na n nummer of zes wat eentonig te worden,maar voor een debuut cd....zowaar niet slecht,en 100 x beter als die laatste ongein van fear factory en dat gedrocht van morbid angel |
|
Ik heb wel eens mindere muziek gehoord. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Lordi IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Jemoer Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
James Blunt signature |
|
Volbeat Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
indeed!! verder ook Trivium natuurlijk (en Mastodon, maar dat mag ik niet zeggen) signature |
|
Niet fucken met Mastodon. |
|
ik zou niet willen! signature |
|
quote: Dat is toch dadcore? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |