|
Auteur: |
|
|
http://www.myspace.com/kadotusofficial Laatste album Vaienneet Temppelit, uit 2011, is erg sterk. Live ook bijzonder goed. quote:Ja, maar ook meer een eigen geluid/identiteit. Oudere werk vond ik wat meer dertien in een dozijn. |
|
Net het nieuwe album beluisterd, nu ouder werk op shuffle. Hoewel het nieuwe album beter, professioneler is, prefereer ik toch het oudere werk. Lekker rauw, hypnotiserende Judas Iscariot-rifs. Hoewel het erg simpel is, klopt het geheel gewoon. En zulke bleck is zo afentoe ook gewoon lekker. En op die nieuwe CD kan ik toch echt geen eigen geluid ontdekken. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Nee, maar bij de nieuwe herken ik de band tenminste. Bij het oude werk heb ik daar meer moeite mee. Dat ik halverwege even moet kijken wat ik ook alweer aan het draaien ben. " Hey, dit is best lekker, maar welke band is het ook alweer?" |
|
geen bandcamp = niet luisteren. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Andersom. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Kadootjes Zenial |
Index / Heavy Metal |