|
Auteur: |
|
|
Tof Goeie supports ook. |
|
=) |
|
Die laatste plaat van Obscura is echt vet! |
|
Gave shit dat Obscura en Spawn of Possession! Aanwezig in Haarlem 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Waanzinnig gave line up! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Op een woensdag... Nouja, ik kijk wel. EDIT: 6 april was dit jaar op een woensdag , volgend jaar is het op een vrijdag! Beter! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 17-11-2011 22:09] |
|
Aanwezig! Vooral voor Gorod |
|
quote: Mooi dan ken ik jou eindelijk eens op je bek timmeren |
|
Aanwezig in Oberhausen - 10 maart! 100% anti-Kvelgeest |
|
Koelejoelie! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Waanzinnig veel zin in! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: tis toch Haarlem geworden 100% anti-Kvelgeest |
|
Hmm, denk dat ik hier ook wel heen ga |
|
Hopelijk kan ik naar Oberhausen |
|
quote: Plus veel! gave bands bij elkaar! =) |
|
Oei, die Haarlem datum is op dezelfde dag als Parkway Drive in Amsterdam en Dunk! Festival. Keuzes, keuzes. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hmm ff dagindeling van Dunk afwachten dan. |
|
quote: Same, anders die zaterdag/zondag van Dunk erbij doen. Maar ga waarschijnlijk liever naar Parkway Drive en The Ghost Inside. Generiek of niet, live ga ik hard op Parkway Drive en The Ghost Inside. Daarnaast vond ik Obscura op NDF dit jaar niet zo heel vermakelijk. Ben zelf niet zo'n fan van hun muziek. Spawn Of Possession en Gorod zie ik in de toekomst wel weer een keertje. Maar blijft jammer. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Obscura vind ik ook geen reet aan maar Spawn en Exivious ben ik wel benieuwd naar en Gorod is ook wel ok. Op Dunk hoef ik alleen de dag met If These Trees Could Talk te gaan. Niet zo'n fan van PWD maar heb ze inmiddels bijna 10 keer gezien en die supports trek ik echt voor geen meter dus die kan ik gelukkig skippen. |
Index / Concerten |