|
Auteur: |
|
|
\m/ voor wie niet naar Eindhoven gaat [Dit bericht is gewijzigd door Funeral Whore op 21-11-2011 18:02] Je moeder |
|
Death overlijden. |
|
Deze flyer kan zo in het lelijke flyers topic! Wil je muilperen? |
|
Idd. Welke bands spelen er nu allemaal? Ik kan de helft niet lezen |
|
Iets aangepast Je moeder |
|
quote: Bij deze! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3268311/3#r3822391 [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 21-11-2011 18:15] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ziet er wel uit als een leuk feestje, maar helaas tegelijkertijd met EMM. |
|
Yeah, I know maar het was niet mogelijk een andere datum te krijgen. Ja wordt wel lachen in dat kippehok. Plug & play Je moeder |
|
We gaan gewoon een feestje bouwen! Komt helemaal goed. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Abrupt Demise op Braindead Fest Steenwijk 29-10-2011 Met bandleden van Necronomical Crucifixion, Open en Bowel Rupture. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 10-12-2011 21:39] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Funeral Whore!!! |
|
Gaat niet door.... Brother of Beer schijnt te zijn verkocht en de nieuwe eigenaar wil het concert niet laten doorgaan. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Canceled speeld ook zie ik. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik weet nog wel een leuke zaal... |
|
quote: Voor ons al de tweede keer dat een gig gecanceld wordt. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Wordt verplaatst naar volgend jaar, komt goed. Ik vind wel een nieuwe lokatie. Waarschijnlijk Fascinus in Sassenheim [Dit bericht is gewijzigd door Funeral Whore op 15-12-2011 17:20] Je moeder |
Index / Concerten |