IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : zo 26 feb 2012 || Enslaved + support || Atak, Enschede
Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-11-2011 18:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Enslaved
+ support

De Vikingen trekken naar het zuiden en wel naar Enschede. De Noorse metalband Enslaved wordt gezien als één van de pioniers van het vikingmetal genre. De Noorse mythologie is de inspiratiebron voor hun teksten en ook de bijbehorende sfeer komt terug in de nummers en tijdens optredens.

Eind jaren ’90 ging de band van blackmetal naar een steeds meer progressievere sound. De progressieve invloeden werden met laatste albums alleen maar sterker. De Noren zetten hiermee een duidelijk zelf ontwikkelde stijl en bijna nieuw genre neer.

Live weten ze een strakke show neer te zetten met een extravagante mix van progrock, death metal, psychedelica en black/viking metal.

Informatie
Zalen: Grolsch Zaal
Zaal open: 19:00
Aanvang: 19:30
Genre: Metal
Ticket: €16,00
Aan de deur: €19,00
Prijzen zijn exclusief € 1,50 servicekosten

http://www.atak.nl/agenda/1543/

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 21-11-2011 19:54 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

ticket al lang in de pocket

100% anti-Kvelgeest

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 21-11-2011 19:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Terecht

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-11-2011 22:57 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Aanwezig in de Biebob

Faustian Spirit of the Earth

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-11-2011 12:43 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

wellicht ook naar dord indd

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 04-01-2012 21:50 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Wat is de ticketprijs in de Biebob?
Overweeg ook te gaan. Wil Enslaved al langer eens live zien en Ghost Brigade vind ik live erg de moeite.

Silence
Usericon van Silence
Posted 04-01-2012 21:53 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ghost Brigade enige voorprogramma? Misschien even kijken in Atak.

cataclysm child
Posted 04-01-2012 23:28 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2012 21:50 schreef Tool-fan het volgende:
Wat is de ticketprijs in de Biebob?
Overweeg ook te gaan. Wil Enslaved al langer eens live zien en Ghost Brigade vind ik live erg de moeite.

19 euro

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 04-01-2012 23:45 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

dat valt heel goed mee
eens zien of ik enkele vrienden kan overtuigen mee te gaan

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 05-01-2012 14:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2012 21:53 schreef Silence het volgende:
Ghost Brigade enige voorprogramma? Misschien even kijken in Atak.

Tot nu toe wel, en dat blijft volgens mij ook zo.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 01-02-2012 17:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

De eerste 250 bezoekers van het festival op zondag 12 februari krijgen een GRATIS kaartje voor het concert van Enslaved op 26 februari! Zo maar voor de niks. Nog geen kaartje voor Full of Hate? Er zijn nog kaarten beschikbaar maar wees er snel bij!

Via: https://www.facebook.com/pages/Hard-Atak/204703842953628

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 20-02-2012 11:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik denk dat ik wel even kom kijken, Enslaved toch al een tijdje niet meer gezien!

Silence
Usericon van Silence
Posted 20-02-2012 11:33 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ook aanwezig.

Morpheus2000
Usericon van Morpheus2000
Posted 22-02-2012 17:37 by Morpheus2000 Wijzig reactieProfiel van Morpheus2000Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/morpheus2000

Aanwezig.
Sowieso voor Ghost Brigade....

SadistikFuk
Boze Meneer
Usericon van SadistikFuk
Posted 24-02-2012 17:35 by SadistikFuk Wijzig reactieProfiel van SadistikFukQuote dit bericht

edit: kaartjes zijn weg

[Dit bericht is gewijzigd door SadistikFuk op 25-02-2012 19:52]

BVT
Usericon van BVT
Posted 26-02-2012 11:30 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Ik ga vanavond ook even kijken... Blij met het gratissssh kaartje ( thnx Angie) Ghostbrigade eens bekijken, Enslaved nooit gezien is ook een reden voor. Misschien weet het live te overtuigen..

@ Olav, biertje doen @ Atak dus.. ( anders komt het er nooit van.)

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-02-2012 12:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ghostbrigade was gisteren erg gaaf! Kon de band niet maar ze wisten me helemaal te overtuigen!!
Enslaved was als vanouds strak en goed, ondanks het feit dat Cato met een zwaar geblesseerde arm drumt en eigenlijk thuis rust moet houden van de dokter. Ook leuk de Led Zeppelin cover in de set welke nieuw is deze tour. Al met al een zeer geslaagde avond

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Silence
Usericon van Silence
Posted 26-02-2012 13:11 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2012 12:15 schreef Hub de Gallier het volgende:
leuk de Led Zeppelin cover in de set welke nieuw is deze tour.
Ben benieuwd.

cataclysm child
Posted 26-02-2012 15:15 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Enslaved was alweer erg sterk idd. Ook Ghost Brigade beviel me prima live, itt op plaat.

Silence
Usericon van Silence
Posted 27-02-2012 10:34 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Leuke avond, Ghost Brigade was wel een positieve verassing, had er niet zo veel van verwacht maar was leuk. Enslaved viel een beetje tegen, ze speelde prima, leuke setlist, maar onwijs schel geluid.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-02-2012 10:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Da's jammer. In Vosselaar was het geluid voor beide bands erg goed moet ik zeggen.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com