|
Auteur: |
|
|
Enslaved + support De Vikingen trekken naar het zuiden en wel naar Enschede. De Noorse metalband Enslaved wordt gezien als één van de pioniers van het vikingmetal genre. De Noorse mythologie is de inspiratiebron voor hun teksten en ook de bijbehorende sfeer komt terug in de nummers en tijdens optredens. Eind jaren ’90 ging de band van blackmetal naar een steeds meer progressievere sound. De progressieve invloeden werden met laatste albums alleen maar sterker. De Noren zetten hiermee een duidelijk zelf ontwikkelde stijl en bijna nieuw genre neer. Live weten ze een strakke show neer te zetten met een extravagante mix van progrock, death metal, psychedelica en black/viking metal. Informatie Zalen: Grolsch Zaal Zaal open: 19:00 Aanvang: 19:30 Genre: Metal Ticket: €16,00 Aan de deur: €19,00 Prijzen zijn exclusief € 1,50 servicekosten http://www.atak.nl/agenda/1543/ Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
ticket al lang in de pocket 100% anti-Kvelgeest |
|
Terecht Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Aanwezig in de Biebob Faustian Spirit of the Earth |
|
wellicht ook naar dord indd I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Wat is de ticketprijs in de Biebob? Overweeg ook te gaan. Wil Enslaved al langer eens live zien en Ghost Brigade vind ik live erg de moeite. |
|
Ghost Brigade enige voorprogramma? Misschien even kijken in Atak. |
|
dat valt heel goed mee eens zien of ik enkele vrienden kan overtuigen mee te gaan |
|
quote: Tot nu toe wel, en dat blijft volgens mij ook zo. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
De eerste 250 bezoekers van het festival op zondag 12 februari krijgen een GRATIS kaartje voor het concert van Enslaved op 26 februari! Zo maar voor de niks. Nog geen kaartje voor Full of Hate? Er zijn nog kaarten beschikbaar maar wees er snel bij! Via: https://www.facebook.com/pages/Hard-Atak/204703842953628 Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik denk dat ik wel even kom kijken, Enslaved toch al een tijdje niet meer gezien! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ook aanwezig. |
|
Aanwezig. Sowieso voor Ghost Brigade.... |
|
edit: kaartjes zijn weg [Dit bericht is gewijzigd door SadistikFuk op 25-02-2012 19:52] |
|
Ik ga vanavond ook even kijken... Blij met het gratissssh kaartje ( thnx Angie) Ghostbrigade eens bekijken, Enslaved nooit gezien is ook een reden voor. Misschien weet het live te overtuigen.. @ Olav, biertje doen @ Atak dus.. ( anders komt het er nooit van.) |
|
Ghostbrigade was gisteren erg gaaf! Kon de band niet maar ze wisten me helemaal te overtuigen!! Enslaved was als vanouds strak en goed, ondanks het feit dat Cato met een zwaar geblesseerde arm drumt en eigenlijk thuis rust moet houden van de dokter. Ook leuk de Led Zeppelin cover in de set welke nieuw is deze tour. Al met al een zeer geslaagde avond Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ben benieuwd. |
|
Enslaved was alweer erg sterk idd. Ook Ghost Brigade beviel me prima live, itt op plaat. Faustian Spirit of the Earth |
|
Leuke avond, Ghost Brigade was wel een positieve verassing, had er niet zo veel van verwacht maar was leuk. Enslaved viel een beetje tegen, ze speelde prima, leuke setlist, maar onwijs schel geluid. |
|
Da's jammer. In Vosselaar was het geluid voor beide bands erg goed moet ik zeggen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Index / Concerten |