|
Auteur: |
|
|
Niet zo enthousiast mensen ... hoe de hazen lopen ... |
|
Paul DiAnno is een enorme droeftoeter, ik zou er gratis nog niet heen gaan... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Eet nog liever mijn eigen stront |
|
Het zal wel een flinke freakshow worden ja en zingen kan ie ook al jaren niet meer. En hij zal ook wel weer een enorme kutband om zich om heen hebben verzameld. Tegelijkertijd vind ik de eerste twee Maiden platen echt geweldig en is Dianno alleen om die reden al een legende. Misschien beter om die herinnering in stand proberen te houden en thuis Live At The Rainbow kijken dan maar? Ik ben er nog niet helemaal uit. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 23-11-2011 0:51] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Dit dus... en je kan inderdaad beter nog maar eens live at the rainbow kijken, wel op vhs natuurlijk. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Begint wel een beetje een irritante trend te worden, om 1 oud album in zijn geheel te spelen bij een optreden .. |
|
quote: +1 Ooit eens op (ik meen) Wacken gezien en dat was grappig om mee te maken, maar dat was meer omdat ik er op dat moment toch stond. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: In het geval van Dinno is dat geen trend hij heeft nml nooit anders gedaan... Hij is net zo'n retard als Al Atkins. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dat dan weer wel. Boeiender |
|
Is die belastingontduiker al weer vrij dan? Against God and Government |
|
Ik ga hem raar aankijken. Hopen dat hij me wil patsen. Wil je muilperen? |
|
quote: Hij had toch een "gehandicapten" uitkering omdat hij zo'n rugkwaal had terwijl hij in Zuid-Amerika op het podium stond te springen? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Zoiets was het ja Against God and Government |
|
de laatste keer op dokk'em was echt om te janken! ik ben toen halverwege weggegaan, echt hemeltergend slecht. |
|
Begin jaren negentig wel vermakelijk met z'n Killers band. Social outcasts in de metal scene, de meer de beter haha! |
|
quote: Het schijnt dat ie in zijn Maiden tijd wel eens zoiets geflikt heeft bij een autistische jongen in het publiek. Die zat hem dus de hele tijd heel gebiologeerd aan te kijken. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Je hebt genant, heel erg genant, en optredens van Di'Anno. Als ik aapjes wil kijken ga ik wel naar de dierentuin. Het abonnement moet er tenslotte wel uit. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
geinig interviewtje, vooral vanaf 6:28 wordt het leuk [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 25-11-2011 1:33] ... hoe de hazen lopen ... |
Index / Concerten |