|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, ik trek het erg goed. Eén van de beste doom / sludge bands van het moment, dat laatste album was toch wel een van de toppers van 2010. Van de week nog een shirtje van besteld. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ik had het al een tijd op mp3, en heb nu eindelijk een mailorder gevonden die beide platen had en de 1ste Esoteric ook. Dus dat is echt een geniaal pakketje straks!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ja, fijne band. Als oude Electric Wizard wel. |
|
Heb beide platen al een tijdje in huis. Beide erg gave releases. Enorm hard optreden op Roadburn. |
|
quote: +1 |
|
Beide platen zijn echt heerlijk zwaar en meeslepend. Als het goed is heb ik ze vrijdag eindelijk in huis. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Live zijn die gasten nog zwaarder en vooral harder. Vorige april in ACU zijn er nog klachten van omwonenden geweest en blies men twee versterkers op. Zelfs met oordoppen was het HARD Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Was dat niet de allereerste show van hun tour? Gáve band, ja. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 23-11-2011 10:03] You have time. You are doing fine. |
|
quote: Ja, dat was inderdaad de allereerste show van hun tour Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Was een aangename verrassing op RB. Lekker hard indd. Doet mij een beetje aan Burning Witch denken. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Is dit met Hoest op zang? Sorry. Kon hem niet laten liggen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Mij doen ze ook wel aan Wizard Smoke denken.. Hun "speed of smoke" is ook zo'n zware jongen! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Was daar ook bij ja, wel jammer dat het na, wat was het, tweeënhalf nummer alweer gedaan was in verband met die opgeblazen versterkers. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Nou je het zegt. Daar heeft het inderdaad ook wel iets van weg. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Heb jij toevallig een adresje waar die op vinyl te krijgen is? Heb geen zin om hem uit Amerika te laten komen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Vrees van niet, want een maat van me uit Chicago heeft 'm naar me toegestuurd nadat hij er eetje voor hemzelf en eentje voor mij bij een concert van die gasten aangeschaft had. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Jammer.. voor 1 plaat is het wel erg prijzig nml. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik geloof dat Psychedoomelic er een aantal wilde gaan bestellen om te distribueren hier. Dus hou die site even in de gaten zou ik zeggen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Die hou ik al een tijd in de gaten evenals MusicFearSatan. Ik ben $15 kwijt voor de plaat en $15 voor porto. Lol, ik reken net om... da's nog maar €22,41 in totaal Toch maar bestellen denk ik... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 23-11-2011 13:54] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
US$ 15 is een schappelijke prijs om een DLP vanuit de States naar Nederland te laten versturen, kun je best doen. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Mja, twijfeltje. Gelukkig ben ik vd CD's. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Zijn er meer die hem willen want dan laat ik er meerdere komen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Is dit een beetje als Pombagira? Ja ik las ergens stoner/doom... Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Luister het dan luie hond... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Het is een enkelelpee maar zit een gatefold hoes. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |