IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Verge (Finse black)
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-11-2011 16:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik vind het zeker iets hebben, iets meer dan de meeste Finse ruwe black bands de laatste 2 jaar

demo -2005

Demo

2005

To Rest the Last Time in Our Filth

EP

2008

Hatemagic

Full-length

2008

Because It's Wrong

Split

2010

Sex & Violence

Full-length

2011

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-11-2011 16:01]

signature

gnome
Usericon van gnome
Posted 23-11-2011 17:21 by gnome (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van gnomeQuote dit bericht

Verge is best een leuke band ja, hun split met Blood Red Fog was erg goed aan te horen.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-11-2011 17:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jip, die ligt hier ook. Apart werkje

signature

Northward
Usericon van Northward
Posted 23-11-2011 21:57 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Erg gave band.
Alles vanaf Hatemagic vind ik erg goed en heb ik dan ook in huis.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 24-11-2011 12:30 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

met een titel als: The God Hates Himself More Than We All of Us Together Ever Could, But What Could Kill Him ... heb ik eigenlijk geen zin meer om dit serieus te nemen

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 24-11-2011 12:40 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

Die BRF split is idd erg goed, van beide bands ook.

SatanBanaan
Usericon van SatanBanaan
Posted 25-11-2011 14:25 by SatanBanaan Wijzig reactieProfiel van SatanBanaanQuote dit bericht

Gaaf man. Die Finnen weten wel hoe ze black metal moeten maken. Ik ben ook van mening dat er Finse bands zijn die de meeste Noorse bands het nakijken geven. Ze zijn erg talentvol.

Gelegenheids Satanist

gnome
Usericon van gnome
Posted 25-11-2011 14:45 by gnome (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van gnomeQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2011 12:30 schreef DaVinz het volgende:
met een titel als: The God Hates Himself More Than We All of Us Together Ever Could, But What Could Kill Him ... heb ik eigenlijk geen zin meer om dit serieus te nemen

Waarom niet? Er zijn binnen het genre genoeg titels die een stuk minder serieus te nemen zijn.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com