|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Erop? Ik leg hem onder de twee vingers. Mensen die het met de duim naar buiten doen luisteren naar RHAPSODY.... |
|
die nu-"metal" figuren doen dat toch?? zou wel met het geloof te maken hebben beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
Hehe, waar let jij wel niet allemaal op? Ik leg m'n duim ook altijd op m'n vingers, dus eigenlijk mag ik deze smiley's niet gebruiken. |
|
tja ik hecht er geen waarde aan omdat ik t o.a. zelfs bij een twarres optreden zag gebeuren. maar volgens mij is t gewoon een verbastering ervan ofzo. |
|
quote: BUSTED |
|
quote:eeeuuuuuuuuuhhhhhhhh , dat was natuurlijk op tv eeeeeeuuuuuhhhhh |
|
Het stellen toch de hoorns van de duivel voor. En die heeft er maar 2 [nouja, hij bestaat niet, maar goed ]. Dus de duim eronder vouwen. Ik eis een aanpassing van de bang-smileys! |
|
quote: volgens mij staat in de satansbijbel van la vey, dat de duim het christendom voorsteld, en dat de twee vingers dat onderdrukken. en de wijs en pink vinger symboliserende horens. Oud Vuil. |
|
Hm, leuke link naar ander topic, La Vey was joods . Dus wat weet hij er nou van . (hm, ben in een wat irri bui geloof ik, hehe) |
|
irri@dwaal hehheh, de bang smileys met de duim naar buiten geven in signlanguage " I love you ". doventaal dus. Oud Vuil. |
|
En metalheads zijn ook doof!!! Haha, de cirkel is weer rond. Fucking duimende hippieposers . |
|
quote: lekker bezig dwaal |
|
quote:Nee, nee, nee. Dat was een slechte cirkelredenatie. |
|
Fout fout fout, jullie hebben het allemaal mis! Mijn lerares Latijn heeft mij laatst dat dit gebaar al in de oudheid gebruikt werd om een ONTROUWE VROUW aan te duiden! Grappig he. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ik ben doof voor jullie redenaties. btw, is het ook niet het teken van het boze oog? ofzo, natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 02-10-2002 23:10] Oud Vuil. |
|
quote:Het woord 'shit' heeft ook meerdere betekenissen. Argh! Dwaal werkt aanstekelijk. |
|
Twarres |
|
Ey, ON TOPIC. |
|
Het is ook het symbool van de Turkse terreurgroep "Grijze Wolven".. Die steken den duim naar voren rustend op de middel- en ringvinger.. Want, het lijkt ook op een wolvensnuit |
|
quote: Zijn dus GAY |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
|
|
quote:aarrrgh was vergeten waar die link naartoe ging, fukk!!! btw Enthroned (evl church): "Raise your hand and do the sign of the horns" Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
volgens mij is dit gebaren taal voor 'i love you' ... echt waar zeiden ze me |
|
|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |