|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Jullie zijn gewoon jaloers dat ge dr nie bij benne geweest met dah negatieve geblaat... . Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Nee hoor, ik ben blij dat mensen zo genoten hebben, heb zelf echter niets met de eerste cd's. Boeiender |
|
Jaja Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ik heb hier nog op tape opnames van Wâldrock 1997, dan doet The Gathering (met Anneke) volgens mij ook een nummer van Almost A Dance. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 05-04-2012 17:44] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Hmm, in deze clip van the gathering hoor ik toch wel een paar foutjes van hem. Live niks van gemerkt, ik stond aan de hele andere aan de zijkant, op een trap naar de verhoging. Ik zie mezelf heel ff in de clip. Zo te zien heb ik niks gemist door na the gathering weg te gaan. Wat een zootje daar bij acrostichon, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 30-04-2012 12:21] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |