IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 20/01/2012: Radar Men From The Moon + Het Droste Effect @ Wageningen, gratis
intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 28-11-2011 16:34 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Vrijdag 20 Januari 2012 @ Café de Overkant, Wageningen. Vanaf een uurtje of 21.00.

Radar Men From The Moon, 'instrumental space/post/stoner rock'. Gave band, voor liefhebbers van 35007, Sungrazer, etc.

Het Droste Effect, psychedelic/space rock. Coolste EP van het jaar. Tevens hun allereerste show, wordt ruig!

Gratis entree, betaalbaar bier, slaapplekken zijn te regelen.

You have time. You are doing fine.

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 11-12-2011 21:58 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik denk dat ik wel kom kijken.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 13-12-2011 13:26 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Gezellig.
Helaas hoorde ik gisteren dat de bassist Het Droste Effect alweer heeft verlaten, vervanging voor die band wordt gezocht.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 11-01-2012 18:05 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

En gevonden in de vorm van SPACE SIREN. Shoegaze, met chicks, goed baas.

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 20-01-2012 20:48 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Zometeen die kant op.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 21-01-2012 14:35 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Heb je je nog een beetje geamuseerd Helvete? Mooi voornemen om hallo te zeggen, maar ik had geen flauw idee hoe je te herkennen...

In ieder geval: mooi feestje. Misschien toch maar weer regelmatig iets dergelijks opzetten.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com