|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Asteblief niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ANAAAAAAL!!! HOMOOOS!!! Ja hoor... |
|
quote: Ha, dat is mijn tekst. Willem is een van de meest onderschatte grunters. De huidige vocalist van Cryptopsy, gezien met Roman H., op Brutal Assault dit jaar, deed me aan hem denken. Maar deze man was misschien wel nog indrukwekkender. Ja hoor... |
|
quote:Je bedoelt, eigenlijk vind je het saaie middelmaat maar omdat je de mensen kent ga je live het maar de hemel in prijzen omdat je anders bang bent dat ze boos worden? |
|
quote: Boeiender |
|
quote: De houding van zo ongeveer heel N-O Nederland. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Even verbeterd. Niks mis met support by the way. Maar regelmatig is het te vergelijken met Christenen. Blindelings volgen zonder na te gaan of het wel zo goed is. |
|
quote:Och, tuurlijk niet. Als vrienden van mij wat doen (wat tegenwoordig nooit meer voorkomt eigenlijk) koop ik ook hun spul en ga ik ook naar hun optredens enthousiaster doen dan de muziek verdient. Maar zoals, met name in N-O Nederland, ieder ondermatig death metalbandje de hemel in geprezen wordt door lui waarvan je weet dat ze de bandleden afentoe in een onbeduidend zaaltje tegenkomen, is al jaren echt tenenkrommend. Wat een bagger komt er uit die regio en iedere keer dezelfde beperkten die op fora ermee dwepen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Gebeurd in andere streken ook hoor, maar in NO nederland is een erg actieve metalscene, met dus meer bands ... Zijn ook plenty voorbeelden uit bijvoorbeeld Rotterdam en Brabant .. rest van NL is sowieso verstoken van enig metallend talent. |
|
quote:I lolled. Ik weet toevallig van een erg goede gitarist uit Limbourgh. Kwam hier eerder ook veel. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Uitzonderingen om de regel te bevestigen |
|
quote:Volgens mij valt dat wel mee. N-O wordt overduidelijk gekenmerkt door veel levenloze schreeuwlelijken zonder talent, want voor 'een erg actieve metalscene' ken ik erg weining fatsoenlijks uit die contreien. Alhoewel we naturrlijk ook een The Beast of the Apocalyps, An Autumn for Crippled Children en Cloak of Altering hebben. Opvallend dat dergelijke bands beduidend minder aandacht krijgen.. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Die kennen vast minder mensen omdat ze wel repeteren. En netwerken dus minder aan de korte kant van de bar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Dat komt omdat ze van die kut-namen hebben. Ik zie in Nederland sowieso heel erg weinig bands het niveau halen dat ze in bijvoorbeeld Scandinavië of Engeland (vroeger) wel doen (deden). Komt omdat Nederland (je HEEL Nederland) een stelletje ouderwetse metalboeren is. Er zal hier nooit een Satyricon of Emperor ontstaan, geen Shining zoals op 'V Halmstad'. En ook geen Dismember, Edge of Sanity, Hypochrisy of Entombed. Entombed heeft gelukkig wel 1000 look-a-like bandjes hier. Ja hoor... |
|
quote:In NO dicteert de Deathmetal, die imho wereldwijd gedomineerd wordt door saai rag en brulwerk. Bands uit die contreien die zich op andere genres mikken (op modern metal/melodic metal of elke verkrachting van metalcore na) kunnen zich prima meten in NL en regelmatig met buitenland. |
|
quote: Nee. quote: Dat is inderdaad sneu. quote: Bitter Haervest, Solarisis, Control Human Delete, Deifecation, Devious, Caedere, Dimensional Psychosis. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Waarvan de helft volgens mij niet meer actief is, Harrie |
|
quote: Ik zie geen supersterren... Misschien als je voorover bukt, maar anders niet. Ja hoor... |
|
quote: Meer dan de helft zelfs Maar dat is wat er zo 1-2-3 in me opkwam qua écht goede bands. Verder zijn er nog veel dingen die wél succesvol zijn, maar die ik kut vind. En zijn er ook best wat opkomende dingen her en der, maar dat heb ik even wat minder scherp. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Zeker geen supersterren, nee. Wel stuk voor stuk bands die minstens een zeer goede release hebben opgenomen. edit: Caedere speelt vrijdag trouwens in Enske Nog wat: Toxocara, Erebus, The Monolith Deathcult, Kudra Mata. Ohja, en Asphyx en Pestilence natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-11-2011 13:21] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Alleen Asphyx en Pestilence doen er om. Ja hoor... |
|
quote: In internationaal opzicht en qua verkoop en gage; zeker. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:CHD heeft het voor mij nooit gedaan, Devious is zaad^2, Caedere, ok, Dimensional, leeft dat nog? En Bitter Harvest ken ik niet. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |