IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Pulverizer Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-11-2011 22:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2011 22:50 schreef bastianus het volgende:
Klopt. Deifecation idem dito vind ik, of Death Squad. Of Massive Assault.

Deifecation vind ik eigenlijk ook qua releases er wel uitspringen. In ieder geval de demo Dystopian Anthropotagonism en de laatste mini, Cathartic Octogenaricide. Van Death Squad vond ik het oude materiaal er niet echt uitspringen (wel solide), maar de laatste promo weet me toch wel te raken. Had het wat Enskedeath betreft ook meer over de sloot andere bands die hier omheen / onder hangt.

Met MA geef ik je voor een groot deel gelijk, maar die pakken toch her en der wat hogere toppen mee.

Maar, voor allemaal geldt dat het over het hele oeuvre live een pak beter overkomt in ieder geval

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-11-2011 22:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2011 21:46 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
EN het was een kicken band! Ik zou graag, na de reunie van Methylbenzeen, dit orkestje weer eens live zien, met Willem Brus op zang, graag. Hoewel David L. ook wel hylarisch zou zijn.
Asteblief niet.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 29-11-2011 23:08 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 29 november 2011 22:59 schreef bastianus het volgende:
Asteblief niet.

ANAAAAAAL!!! HOMOOOS!!!

Ja hoor...

Jolly Roger 666
Posted 30-11-2011 8:17 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 29 november 2011 22:22 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Met Willem Brus, ja, zo ongeveer de beste grunter van Nederland.

Ha, dat is mijn tekst. Willem is een van de meest onderschatte grunters. De huidige vocalist van Cryptopsy, gezien met Roman H., op Brutal Assault dit jaar, deed me aan hem denken. Maar deze man was misschien wel nog indrukwekkender.

Ja hoor...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-11-2011 9:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2011 22:48 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Geldt voor veel van de Enskedeath (of NO-NL death, dan).
Je bedoelt, eigenlijk vind je het saaie middelmaat maar omdat je de mensen kent ga je live het maar de hemel in prijzen omdat je anders bang bent dat ze boos worden?

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-11-2011 9:08 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 november 2011 9:07 schreef Jenje het volgende:
Je bedoelt, eigenlijk vind je het saaie middelmaat maar omdat je de mensen kent ga je live het maar de hemel in prijzen omdat je anders bang bent dat ze boos worden?

Boeiender

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-11-2011 10:38 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:

De houding van zo ongeveer heel N-O Nederland.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-11-2011 11:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2011 10:38 schreef Kvelgeest het volgende:

De houding van zo ongeveer heel Nederland.
Even verbeterd.

Niks mis met support by the way. Maar regelmatig is het te vergelijken met Christenen. Blindelings volgen zonder na te gaan of het wel zo goed is.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-11-2011 11:16 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 30 november 2011 11:10 schreef Jenje het volgende:
Even verbeterd.

Niks mis met support by the way. Maar regelmatig is het te vergelijken met Christenen. Blindelings volgen zonder na te gaan of het wel zo goed is.
Och, tuurlijk niet. Als vrienden van mij wat doen (wat tegenwoordig nooit meer voorkomt eigenlijk) koop ik ook hun spul en ga ik ook naar hun optredens enthousiaster doen dan de muziek verdient. Maar zoals, met name in N-O Nederland, ieder ondermatig death metalbandje de hemel in geprezen wordt door lui waarvan je weet dat ze de bandleden afentoe in een onbeduidend zaaltje tegenkomen, is al jaren echt tenenkrommend. Wat een bagger komt er uit die regio en iedere keer dezelfde beperkten die op fora ermee dwepen.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-11-2011 11:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2011 11:16 schreef Kvelgeest het volgende:
Och, tuurlijk niet. Als vrienden van mij wat doen (wat tegenwoordig nooit meer voorkomt eigenlijk) koop ik ook hun spul en ga ik ook naar hun optredens enthousiaster doen dan de muziek verdient. Maar zoals, met name in N-O Nederland, ieder ondermatig death metalbandje de hemel in geprezen wordt door lui waarvan je weet dat ze de bandleden afentoe in een onbeduidend zaaltje tegenkomen, is al jaren echt tenenkrommend. Wat een bagger komt er uit die regio en iedere keer dezelfde beperkten die op fora ermee dwepen.
Gebeurd in andere streken ook hoor, maar in NO nederland is een erg actieve metalscene, met dus meer bands ...

Zijn ook plenty voorbeelden uit bijvoorbeeld Rotterdam en Brabant .. rest van NL is sowieso verstoken van enig metallend talent.

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 30-11-2011 11:27 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 30 november 2011 11:25 schreef Jenje het volgende:
rest van NL is sowieso verstoken van enig metallend talent.
I lolled. Ik weet toevallig van een erg goede gitarist uit Limbourgh. Kwam hier eerder ook veel.

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-11-2011 11:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Uitzonderingen om de regel te bevestigen

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-11-2011 11:31 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 30 november 2011 11:25 schreef Jenje het volgende:
Gebeurd in andere streken ook hoor, maar in NO nederland is een erg actieve metalscene, met dus meer bands ...

Zijn ook plenty voorbeelden uit bijvoorbeeld Rotterdam en Brabant .. rest van NL is sowieso verstoken van enig metallend talent.
Volgens mij valt dat wel mee. N-O wordt overduidelijk gekenmerkt door veel levenloze schreeuwlelijken zonder talent, want voor 'een erg actieve metalscene' ken ik erg weining fatsoenlijks uit die contreien.
Alhoewel we naturrlijk ook een The Beast of the Apocalyps, An Autumn for Crippled Children en Cloak of Altering hebben. Opvallend dat dergelijke bands beduidend minder aandacht krijgen..

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-11-2011 11:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2011 11:31 schreef Kvelgeest het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee. N-O wordt overduidelijk gekenmerkt door veel levenloze schreeuwlelijken zonder talent, want voor 'een erg actieve metalscene' ken ik erg weining fatsoenlijks uit die contreien.
Alhoewel we naturrlijk ook een The Beast of the Apocalyps, An Autumn for Crippled Children en Cloak of Altering hebben. Opvallend dat dergelijke bands beduidend minder aandacht krijgen..
Die kennen vast minder mensen omdat ze wel repeteren. En netwerken dus minder aan de korte kant van de bar.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 30-11-2011 11:37 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 30 november 2011 11:31 schreef Jenje het volgende:
Uitzonderingen om de regel te bevestigen

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

Jolly Roger 666
Posted 30-11-2011 11:39 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:

Dat komt omdat ze van die kut-namen hebben.

Ik zie in Nederland sowieso heel erg weinig bands het niveau halen dat ze in bijvoorbeeld Scandinavië of Engeland (vroeger) wel doen (deden). Komt omdat Nederland (je HEEL Nederland) een stelletje ouderwetse metalboeren is. Er zal hier nooit een Satyricon of Emperor ontstaan, geen Shining zoals op 'V Halmstad'. En ook geen Dismember, Edge of Sanity, Hypochrisy of Entombed. Entombed heeft gelukkig wel 1000 look-a-like bandjes hier.

Ja hoor...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-11-2011 11:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
In NO dicteert de Deathmetal, die imho wereldwijd gedomineerd wordt door saai rag en brulwerk. Bands uit die contreien die zich op andere genres mikken (op modern metal/melodic metal of elke verkrachting van metalcore na) kunnen zich prima meten in NL en regelmatig met buitenland.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 30-11-2011 13:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:

Nee.
quote:
Op 30 november 2011 11:16 schreef Kvelgeest het volgende:
Maar zoals, met name in N-O Nederland, ieder ondermatig death metalbandje de hemel in geprezen wordt door lui waarvan je weet dat ze de bandleden afentoe in een onbeduidend zaaltje tegenkomen, is al jaren echt tenenkrommend.

Dat is inderdaad sneu.
quote:
want voor 'een erg actieve metalscene' ken ik erg weining fatsoenlijks uit die contreien.

Bitter Haervest, Solarisis, Control Human Delete, Deifecation, Devious, Caedere, Dimensional Psychosis.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-11-2011 13:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waarvan de helft volgens mij niet meer actief is, Harrie

Jolly Roger 666
Posted 30-11-2011 13:13 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 30 november 2011 13:11 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee.

Dat is inderdaad sneu.

Bitter Haervest - kennikalleenvannaam
Solarisis - Morsdood
Control Human Delete - weinig actie
Deifecation - Morsdood
Devious - Actief, maar breekt maar niet echt lekker door
Caedere - Op sterven na dood
Dimensional Psychosis - Weetikniet

Ik zie geen supersterren... Misschien als je voorover bukt, maar anders niet.

Ja hoor...

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 30-11-2011 13:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2011 13:12 schreef Jenje het volgende:
Waarvan de helft volgens mij niet meer actief is, Harrie

Meer dan de helft zelfs Maar dat is wat er zo 1-2-3 in me opkwam qua écht goede bands.

Verder zijn er nog veel dingen die wél succesvol zijn, maar die ik kut vind. En zijn er ook best wat opkomende dingen her en der, maar dat heb ik even wat minder scherp.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 30-11-2011 13:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2011 13:13 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Ik zie geen supersterren... Misschien als je voorover bukt, maar anders niet.

Zeker geen supersterren, nee. Wel stuk voor stuk bands die minstens een zeer goede release hebben opgenomen.

edit: Caedere speelt vrijdag trouwens in Enske

Nog wat: Toxocara, Erebus, The Monolith Deathcult, Kudra Mata.

Ohja, en Asphyx en Pestilence natuurlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-11-2011 13:21]

Jolly Roger 666
Posted 30-11-2011 13:30 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Alleen Asphyx en Pestilence doen er om.

Ja hoor...

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 30-11-2011 13:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2011 13:30 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Alleen Asphyx en Pestilence doen er om.

In internationaal opzicht en qua verkoop en gage; zeker.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-11-2011 13:44 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 30 november 2011 13:11 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Bitter Haervest, Solarisis, Control Human Delete, Deifecation, Devious, Caedere, Dimensional Psychosis.
CHD heeft het voor mij nooit gedaan, Devious is zaad^2, Caedere, ok, Dimensional, leeft dat nog? En Bitter Harvest ken ik niet.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com