|
Auteur: |
|
|
FortaRock presents Donderdag 19 april RED FANG (usa) BLACK TUSK (usa) CHRISTIAN MISTRESS (usa) FEHLER (nl) Doornroosje, Nijmegen open: 20.00 | Start: 20.00 | ticket: € 13,50 www.fortarock.nl | www.doornroosje.nl [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-03-2012 15:19] |
|
Ah mooi, week na Roadburn zie ik. Dan ben ik hier ook wel aanwezig denk ik! |
|
*kick* vvk gaat hard!! de line-up is nogal gewijzigd, geen Priestess, maar wel Black Tusk, Christian Mistress en Fehler toegevoegd! |
|
*kick* |
|
Twijfeldetwijfel, überhaupt nog kaartjes beschikbaar? [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 19-04-2012 9:52] |
|
http://www.doornroosje.nl/ProgrammaView.aspx?l=1 Staat niet bij dat het uitverkocht is, dus dan zullen er nog wel kaarten zijn Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
het gaat richting uitverkopen... |
|
quote: +1 last minute van een afhaker een kaartje kunnen overnemen |
|
Komen jullie nu mee. Ik had Black Tusk wel willen zien. |
|
quote: Nadeel van geen facebook account hebben. |
|
quote:Want dan had facebook het mij gemeld? Denk het niet. Apart dat het uitverkoopt. Red Fang is maar standaard en Christian Mistress matig. |
|
quote: Nee, maar dan had je het wellicht via anderen meegekregen. En tja, een mening blijft een mening. Mijn mening is dat dit een ontzettend vette package is. |
|
quote:Was mooi druk, ja! Heb me prima vermaakt. |
|
Was een topavond! Het was ook uitverkocht overigens. Hier nog een fijne sfeerimpressie: |
|
quote:Uitverkocht? Hoe laat dan? Om 21 uur nog twee kaartjes gehaald op goed geluk. |
|
heb je geluk gehad! Het is ook aan de deur uitverkocht |
|
Was een heel prima feestje! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Black Tusk speelt 12 juli weer in de Winston in Amsterdam! Hier kan je kaarten winnen http://www.metalrage.com/contests/259/win-2x2-tickets-for-black-tusk-okkultokrati-at-winston-july-12th.html |
|
quote: Deze donderdag! |
|
en Red Fang aanstaande zaterdag gratis en voor nietsch op festival de-Affaire in Nijmegen samen met Baroness, Ufomammut en Bandito! |
Index / Concerten |