|
Auteur: |
|
|
zondag 19 februari | start 15:00 | entree € 16,- vvk / € 18,- deur MASSACRE (vs) MACABRE (vs) SINISTER MASTER (vs) + support @ Poppodium Iduna, Drachten |
|
"wellicht" What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Idem hier, maar Leer (DE) pak ik sowieso mee! |
|
Hmm, laatste keren dat ik in Iduna was, was het uitgestorven. En ik ben dit jaar zeker 4 keer geweest. Misschien moeten jullie wat beter promoten. Maar deze bands zijn vet, ik kan mij Macabre nog herrineren toen ze in iduna speelden, mooi was dat. Waarschijnlijk wel aanwezig. |
|
quote: Dit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik denk dat het eerder aan de bereikbaarheid ligt. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Mmm met een nachtje doorhalen !? Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Bij Deicide was het anders gezellig druk! Ook Napalm death was een aardig gevulde zaal..... |
|
De hele tour gaat niet door, misschien wat festivals deze zomer; Terry Butler (DEATH, MASSACRE, SIX FEET UNDER, DENIAL FIEND, OBITUARY) and Frederick "Rick Rozz" DeLillo (MANTAS, DEATH, MASSACRE, M INC.) have canceled their previously announced European tour to celebrate the 20th anniversary of MASSACRE's classic "From Beyond" album. Dubbed "Army Of Darkness", the trek was slated to take place in January/February 2012 and was supposed to feature additional performances from MACABRE and MASTER. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Paul Speckmann (Master) zegt op Facebook, dat de boeker al een hele tijd niks meer van zich heeft laten horen. Ze hebben nu geen vertrouwen meer in die boeker en dus de tour gecancelled. Het schijnt dat diezelfde boeker Reverend Horton Heat van zijn geld heeft beroofd, terwijl ze onderweg waren in Europa. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
In Iduna weten we officieel nog niet hoe/wat maar ik ga er persoonlijk ook vanuit dat het niet doorgaat. mensen die een kaartje hebben gekocht zullen dan een complete refund krijgen (incl handelingskosten). |
|
quote:Was de boeker toevallig een dwerg met hele grote gymschoenen? Of een bonestaak met een grote bril? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dit soort shit kwam vroegah stukken minder voor; dankzij het interweb kan iedereen zich voor boeker uitgeven en de boel bedonderen. Hang 'em high I say!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Index / Concerten |