|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Shirt idd op Houten Deathfest gekocht, optreden was te gek en kostte ook maar 10 euro. Sindsdien nog nooit aangedaan eigenlijk, dat kan ik mijn omgeving niet aandoen Shirts van Dying Fetus en Prostitute Disfigurement dan weer wel [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 08-12-2011 0:07] |
|
quote: Ah gekocht zelfs. Ik ving er tijdens de show toevallig een, maar ik heb er niets aan omdat ie me een paar maten te groot is. Niet dat ik er overigens mee zit dat ik er niets aan heb - iemand nog interesse in een shirtje? Maat XL. |
|
Wat een bandnamen zeg, dat kan bijna geen toeval zijn. |
|
Allemaal nieuw met dit genre ofzo dat jullie gek opkijken van die namen? Alledrie de bandjes in ieder geval hartstikke humoristich en gaaf. Dit staat al hele lange tijd in de agenda. |
|
quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Hebben ze ook girly's? [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 10-12-2011 3:05] |
|
Zin in vrijdag! |
|
quote: Niet dat ik weet [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 11-01-2012 19:53] |
|
Ze hadden jammergenoeg geen shirts mee. Maar prima vermaakt. Het was blijkbaar ook uitverkocht. |
|
Was erg vet je. Uitverkocht inderdaad. 5 nummers ineens meedoen was alleen wel erg veel haha. |
|
|
|
Dit was zeker niet het sterkste optreden van BFI. Desalniettemin, een leuke avond gehad! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |