|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat vinden jullie van metal-banden als : Boney nem : een russische metal band die liedjes coveren van o.a. Bonny M http://www.geocities.com/SunsetStrip/Towers/3185/index.html of ten masked men : die coveren hede daagse liedjes o.a bleu , one more time Kennen jullie nog andere van dat soort bandjes ??? |
|
Zowel Inkubus Sukkubus als Deranged hebben Paint It Black van de Rollong Stones gecoverd op hun cds. Inkubus Sukkubus heeft daar een best wel goede gothic versie van gemaakt. Deranged heeft er een bijna onherkenbare deathmetal versie van gemaakt. Als je een nummer covert moet het wel herkenbaar blijven vind ik. Forward into the light, forward into infinity! |
|
Crowbar(kent er iemand die?) heeft ooit "No Quarter"van Led Zeppelin gecoverd.Klonk verre van slecht,maar het is wel even wennen als je i.p.v.de eerder hoge stem van Robert Plant een grafstem hoort. Heb ook al n's op 'n concert een loodzware,beetje naar Doom neigende versie van "Enjoy the silence"van Depeche Mode gehoord.Publiek was zo enhousiast dat ze vroegen om het nog eens te spelen. "Dead souls" is dan weer niet van NIN,maar van Joy Division,met als groot verschil dat NIN distortion en scheurende gitaren gebruikt. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
O jee, we gaan nu toch niet alle covers opnoemen he? Ik heb er meer dan genoeg om me een tijd bezig te houden (qua uitzoeken) Forward into the light, forward into infinity! |
|
Metal Jukebox van Helloween I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Stormrider uit Limburg is toch wel de beste metalcoverband vind ik. Van Slayer tot Mercyful fate enz. "THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE" |
|
Ik ken een hilarishe coverband, je moet ze ook vooral niet serieusnemen.. de "blackseedboys" staan op mp3.com. Ze maken van metal ska+hiphop en van britney enzo metal.. Drench your fears in blood and lust, Forever lie beside me, To hunger for that fetal crust, My solemn vows condemned you.. |
|
...of de "Tribute to..."cd's?Af en toe staat daar wat leuks tussen,maar bij sommige "Tributes"denk je écht:"Amaai,ik hoop dat de oorspronkelijke artiest deze cd nooit te horen krijgt..." Onlangs nog meegemaakt met een reeks bandjes die Bowie-covers bracht.The Horror!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
die krupps hebben een mooie master of puppets cover gemaakt, klinkt best goed Drench your fears in blood and lust, Forever lie beside me, To hunger for that fetal crust, My solemn vows condemned you.. |
|
de slayercoverband! ...archangel dark angel lend me thy light... |
|
quote: Ik heb een hilarische cover van, jawel, de Backstreet Boys... vond ik eens in mijn mailbox "I never wanna hear you saaaaay, which backstreet boy is gay, tell me who..." whahahaha. Dead things grow from deep inside... |
|
Weet iemand hier een aantal metal coverbands te noemen uit omgeving (zuid) Limburg? Ik wil namelijk misschien iets organiseren in het café waar ik werk alleen is het niet echt een metal café dus moeten het wel wat meer toegankelijke bands zijn. Denk aan Metallica, AC/DC en Iron Maiden. Ik heb al: Nutallica Neptallica Up The Irons (maar of ze betaalbaar zijn weet ik niet) Action in DC (wederom weet ik niet of ze betaalbaar zijn) Dus kom maar op mensen. Edit: Vooral een Motorhead coverband zal erg op prijs worden gesteld, ik weet dat Motorhead afentoe wel eens voorbij komt in de playlist van het café. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 20-05-2006 13:04] |
|
Bömbers is een Motorhead coverband Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik had eens een fiets waarvan de banden beslagen waren met metaal, maar het voelde echt alsof ik op een tank zat en het fietsen was geen genot. Nee, mijn voorkeur gaat uit naar de ouderwetse rubberen band. |
|
|
|
Steal Sessions |
|
|
|
|
|
quote: Immitallica |
|
LOS LOS zij spelen latin evergreens als Oyo Como Va en hitparada curiositeiten als de Macarena enzo. |
|
Inter faeces et urinam nascimur |
|
http://www.stormrider.nl http://www.myspace.com/stormridernl Lijkt me duidelijk, wie komt er kijken op Graspop (zondag 2 minutes to midnight) |
|
|
|
quote: Ik kom wel ff langskruipen |
|
Ook wel aanwezig denk ik ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |