|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bareuh... |
|
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Mictian op 13-12-2011 21:36] |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Boeiender |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Deicide - Santa Claus Goes To Hell Helaas is er geen filmpje of audiootje van 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Toch een pietsie beter dan Mariah Carey en Justin Bieber |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Juist! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zoals ik zei. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
|
|
Wat IS het ultieme kerstgevoel eigenlijk ? |
|
Dat was een leuke avond. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Decadentie/schijnheiligheid Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Manmanman. Hoe oud ben jij eigenlijk? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Lovecraft is niet voor kindjes dwaas. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ok dan zet ik in op 17. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Oud genoeg om niet verder in te gaan op jouw kinderachtige gezeur iig. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Overduidelijk 17... Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |