IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : interview NILE Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 13-10-2002 22:10 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Nadat de collega's van Rock-E-Zine ons voor is geweest werd Loek (diegene die het interview zou doen) al gewaarschuwd dat Karl Sanders zich als een ontiegelijke changerijnige eikel gedroeg. Na een poging van onze kant begon ie te zeiken over "controle van het interviews voordat ie online ging" en meer, tegen het beledigende aan, van dat soort opmerkingen. We hebben het interview afgeblazen.

En ZM-ers..hoe is het bij jullie gegaan?

Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 24-10-2002 19:27 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

Wanneer wordt dit interview geplaatst (Of ben ik blind... )

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-10-2002 21:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

dat wordt dan vast gezellig! Laat em eerst een paar biertjes nemen zou ik zeggen

"This one is older than shit, heavier than time!"

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 24-10-2002 21:38 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2002 22:10 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Nadat de collega's van Rock-E-Zine ons voor is geweest werd Loek (diegene die het interview zou doen) al gewaarschuwd dat Karl Sanders zich als een ontiegelijke changerijnige eikel gedroeg. Na een poging van onze kant begon ie te zeiken over "controle van het interviews voordat ie online ging" en meer, tegen het beledigende aan, van dat soort opmerkingen. We hebben het interview afgeblazen.

En ZM-ers..hoe is het bij jullie gegaan?

Die Carl was zo ontzettend ongeintresseerd. Maar Jon Versano was wel aardig. Dat wil zeggen.... hij was een stuk spraakzamer en nam de vragen die ik stelde teminste nog een beetje serieus. Carl behandelde me als een klein kind of misschien dacht ie dat ik een dom blondje was of zo. Anyway, vrienden van me zullen ze wel nooit worden

Wanneer zouden jullie het interview doen? Voor of na het optreden?

En voor de mensen die met smart op het interview zitten te wachten: Nog ff geduld. Omdat er nu 3 andere interviews op de mainpage staan (waaronder Canibal Corpse) wachten we nog ff met het online zetten.
Maar zodra het zover is zal ik hier de link posten.

bla...bla...bla...

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 24-10-2002 21:39 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Vanaf morgen is al wel het concertverslag te lezen op mainpage.

bla...bla...bla...

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-10-2002 21:39 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

*kan niet wachten*

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-10-2002 2:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nog ff vraagje; wie is Karl nou? Is dat die kalende gast of die slonzige blonde gast (ik gok dat dat dan Dallas Ward moet zijn)?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 25-10-2002 8:54 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 25 oktober 2002 2:02 schreef Mutilator het volgende:
Nog ff vraagje; wie is Karl nou? Is dat die kalende gast of die slonzige blonde gast (ik gok dat dat dan Dallas Ward moet zijn)?

Is die blonde dwerg, en schijnbaar een leuke gesprekspartner.

Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 25-10-2002 9:22 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

Karl Sanders is die dikke blonde pad. Een behoorlijk arrogante lul.

Dallas Toler Wade daarentegen is wel cool. Heb in Philadelphia toen ze in de zomer van 2001 door de States toerden met CoF (en ik daar toevallig op vakantie was) na de show met hem staan ouwehoeren. Erg relaxde gast.

Edit: Typo

[Dit bericht is gewijzigd door Morbid Death op 25-10-2002 9:23]

Drink met matuh............., nooit alleen.

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 25-10-2002 14:44 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik vond zelf Jon Versano wel een aardige gast. Karl of Carl is een omhoog gevallen dwerg. En Dallas was niet zo spraakzaam, die hing maar een beetje tegen de deur aan. De drummer daarin tegen was nog gezelliger. Die stond zijn tanden te poetsen en met zijn haar te frunikken. Kortom, leuke jongens, die gasten van NILE

bla...bla...bla...

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 25-10-2002 15:11 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

na het optreden in de Baroeg heb ik ook met Tony staan lullen, jezus wat een aardige kerel is dat zeg!

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 29-10-2002 16:58 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Voor de liefhebbers:

Het heeft ff geduurt maar de review is te vinden op http://www.zwaremetalen.com/recensie/667.html

Enjoy

bla...bla...bla...

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 29-10-2002 17:07 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

leuk hoor, maar dat intervieuw vind ik wel wat boeiender. Flikker gewoon een ouder intervieuw van de hoofdpagina af, en plaats die van Nile!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 29-10-2002 17:08 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

copy that.

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 29-10-2002 17:18 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2002 17:07 schreef Vintersorg het volgende:
leuk hoor, maar dat intervieuw vind ik wel wat boeiender. Flikker gewoon een ouder intervieuw van de hoofdpagina af, en plaats die van Nile!

Komt er aan. Your wish is my command (in dit geval dan )

bla...bla...bla...

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 29-10-2002 17:27 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2002 17:18 schreef Lady Rose het volgende:
Komt er aan. Your wish is my command (in dit geval dan )

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-11-2002 10:42 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-11-2002 10:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2002 10:42 schreef aerodis het volgende:

Heerschikoon Aerodis!
Anyway, ik had nog een leuke vraag, jammer dat het te laat is:

-Egypt is infinite, so, your source is infinite. Does that make you infinite?

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-11-2002 11:01 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

niet subtiel modus- WAAR DE FUKK BLIJFT DAT INTERVIEW? HALLEU? NILE INTERVIEW METAL LEZEN

Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 08-11-2002 17:50 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

goeie vraag...

Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 11-11-2002 19:48 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

*schop*

Waar de neuk blijft in Nephren Ka's naam dat bloody interview?

Drink met matuh............., nooit alleen.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-11-2002 16:20 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

godverdomme!
ik wil niet zeuren, maar het duurt nu wel ERG lang!!!!

ik heb de meest tandloze bands al voorbij zien komen, ik wil nu wel dat nile interview lezen!!!!!!!

Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 13-11-2002 22:55 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

IS er eigenlijk wel een interview, of is die op wonderbaarlijke wijze verdwenen in een of andere comp crash?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-11-2002 23:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Rustig mensen, de gene die het interview zal plaatsen zit op het moment in de VS dus het duurt nog effe helaas

Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 16-11-2002 11:13 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

ik wil dat interview whèèèèèèèèèèèèè

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com