![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Is die pakkans minder klein dan dan bij het afsteken van illegaal vuurwerk? Lijkt me sterk. ![]() |
|
quote: Blijft fascinerend ja. Volwassen mensen die bij het zien van een regel of wet zich gaan afvragen hoe groot de pakkans is ipv zich af te vragen wat de reden voor die regel of wet is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Ik was nog aan het typen voor ik je post las. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ongetwijfeld, maar is dat relevant? Ik vind van niet. quote: Alleen dingen die bij wet verboden zijn hoeven stiekem. Of je doet ze gewoon niet, kan ook natuurlijk. En een risicoloze maatschappij is een utopie, maar ik zou er meteen voor tekenen. quote: Tsja, de vraag is dan of de overlast van verbieden groter is dan de overlast van toestaan. Van mij mag dat getest worden. quote: Bingers zijn echter wat lastiger te handhaven dan vuurwerkafstekers. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:No prob, jij zei het mooier uiteraard. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Zeker relevant, je hebt maar een beperkt aantal wetsdienaars en je moet kiezen hoe en waar je die inzet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Het trieste is dat de regering het ook doet. En bedrijven ook. ![]() |
|
quote: Dat klopt natuurlijk. Het ging mij in deze even over de vraag of iets dergelijks als dit überhaupt een agendapunt moet zijn. Ik dacht iig dat Bats dat bedoelde. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Opzekers. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Een menselijk brein werkt zo. Mensen zoeken spanning en kicks in de steeds risicolozere maatschappij. Dat verklaart b.v. ook een typisch Gronings fenomeen als de barebackparty. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Wat zijn bingers eigenlijk? ![]() Gebruikers van de Bing zoekmachine? ![]() |
|
quote: Sommige mensen wel ja. Anderen weer niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Dat wat de gemiddelde metalhead doet tijdens het kijken naar concerten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Nieuwe kreet voor mij al moet ik het dus al vaak genoeg gezien hebben. ![]() |
|
Comazuipen, in normaal Nederlands. ![]() ![]() |
|
Waarom zegt die import-Brabander dat dan ook niet gewoon? ![]() ![]() |
|
Een stukje taalverloedering door onze leraar Nederlands. ![]() ![]() |
|
quote:Is coma niet Latijn? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ook. Slempen dan? ![]() |
|
Zou dat geen verbastering van het Duitse 'schlampen' zijn? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Zou kunnen. Dit vond ik dan weer een beetje jammer. Politie neemt Olympische ringen in beslag Laatste update: 4 januari 2012 13:48 info AMSTERDAM - De politie in Friesland heeft de ringen van het Olympisch Stadion in Amsterdam in beslag genomen. De oudejaarsvereniging De Geitefok uit het Friese dorp Oldeberkoop had ze bij wijze van stunt gestolen. De vijf Olympische ringen zijn in beslag genomen op verzoek van het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam, zo liet een woordvoerder daarvan weten. De Friese politie draagt de voorwerpen woensdag over aan de collega’s in Amsterdam. Die zullen ze teruggeven aan het stadion. Daar hangen ze normaal gesproken boven de ingang. Het Olympisch Stadion heeft aangifte gedaan van diefstal. Het OM kijkt nog naar eventuele stappen tegen de oudejaarsvereniging. Compleet overbodige actie van de politie en het Openbaar Ministerie. De oudejaarsvereniging had anders namelijk die ringen netjes weer teruggebracht en opgehangen met een presentje voor het Olympisch Stadion erop toe. ![]() |
|
Ach, het houdt de mannen in blauw iig even van de straat. Scheelt weer een aantal boetes voor 2 km te hard rijden. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Hoe hebben ze die ringen opgehaald dan? ![]() ![]() |
|
quote:Dat is ook zo, maar dat levert nog geld op tenminste. Dit lijkt meer op het niet snappen van het fenomeen oudejaarsvereniging. Die zijn namelijk opgericht om de probleemjeugd van rotzooitrappen met oud en nieuw te weerhouden en ergens anders de aandacht op te richten. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |