|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.facebook.com/apmdband http://www.myspace.com/allpigsmustdie 'God Is War' op Southern Lord, Hardcore. Met d-beatjes. En een vleugje blackmetal, heel klein vleugje. Thrash een beetje. ROST GEWOON KNETTERHARD DE JAARLIJST IN. Schuld van Sinterklaas, want die gaf mij een Aardschok en daarin kreeg hij 95 punten van Rob Broere. Met iemand van Converge, lees ik en ik hoop dat iPim dit ook leest. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-09-2012 6:07] |
|
Dit nummer klinkt wel erg vet! uitsjekken dus!!! |
|
Ik hoor ook plots erg veel over deze band (staan al op behoorlijk wat festivals), dus ga ze ook 'ns bekijken. Jammer van de varkens wel. |
|
Gaat natuurlijk niet over varkens maar over agenten Ik heb dit plaatje regelmatig opstaan, zanger is van Hope Conspiracy, ook zo'n fijne band |
|
Beide platen al een tijdje in de kast. Mokerband. |
|
Goeie tip man, bedankt. Is het dat Southern Lord weer op de goeie weg zit, of had ik zelf even tijd nodig om te wennen aan al die hardcore? Ik vind het iig allemaal goeie poeier daar (The Secret, Nails, etc. en nu dit). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Godverdomme, die productie ook, Kurt Ballou *alweer*, mega HARD Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gaaf, verdomme! Maar eens uitzoeken dit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Klinkt inderdaad prima, maar eens wat meer van opzoeken. |
|
quote: basje vindt iets moderns gaaf! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Hoho. Ik heb gisteren ook het album van De Staat maar eens aangeskeft. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Iets moderns qua metal, dan Maar ook met De Staat goed bezig! En als je dit echt gaaf vindt heb je mazzel, op het moment ongeveer 10 miljoen opkomende bands die dit soort dingen spelen, dus kun je er zeker 3 vinden die ook echt goed zijn Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dit is natuurlijk gewoon gaaf. Maar die EP van vorig jaar (toch?) was misschien nóg beter. Anyways, dit is gaaf. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Iedere keer dat ik dit op zet heb ik het idee dat er een tank door mijn huis heen rijdt. Wat een geweld! Volgend jaar op Hellfest, heel erg benieuwd naar. |
|
Hard! |
|
Harde plaat dit ja. Ook met The Hope Conspiracy lid geloof ik. Ben persoonlijk nogal weg van Sadistic Vindicator, wat een afsluiter... |
|
Dit beukt wel lekker! |
|
Godver, dit is inderdaad wel heel erg hard. Alsof Nails ineens wat meer op de groove is beginnen letten. Zowel de EP als de full-length trek ik erg goed! Bij die laatste minuut van Die Ignorant moest ik even de woonkamer slopen. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 22-09-2012 18:00] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Bedankt voor de deceptie, ik dacht dat er nieuw werk was. |
|
+1 5 seconden weg van mn leven. Niet te doen. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
DANSEN! |
|
sorry hoor, die zang past er toch helemaal niet bij? beetje kritisch blijven mensen... I am mine own redeemer...! |
|
Past er perfect bij! Bek houden dus :-P Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
anders ban? crust en dan zo'n zang? no fucking way! [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 23-09-2012 20:33] I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |