|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 11 Februari Krisiun (BR death) Malevolent Creation (US death) Vital Remains (US death) + supports Vvk n.n.b. Entree n.n.b. Zaal open 18.00 uur. https://www.facebook.com/events/307691539254399 www.myspace.com/krisiun666 www.myspace.com/malevolentcreation www.myspace.com/vitalremains [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 15-12-2011 14:22] |
|
wooow wat en droom pakketje \m/ Zeker aanwezig !!! Fucking hell \m/ |
|
=) |
|
|
|
Ik wacht nog even verdere tourdata af, anders zeker aanwezig hier. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
En op Neurotic Deathfest! |
|
Misschien hierheen als drie dagen Neurotic me teveel is. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nee, daar spelen ze niet. De tour is ingekort. |
|
Ook toegevoegd: Karnak (IT death) Truth Corroded (AU death / thrash) Pestifer (BE death) Vvk € 17,00 Entree € 19,00 Zaal open 17.30 uur. |
|
quote: Maar helaas, ik heb al andere verplichtingen die avond... |
|
Schema: 22.40-23.30 Krisiun 21.30-22.20 Malevolent Creation 20.20-21.10 Vital Remains 19.30-20.00 Karnak 18.45-19.15 Truth Corroded 18.00-18.30 Pestifer |
|
Aanstaande zaterdag! |
|
Zondag in den Biebob, zin in Faustian Spirit of the Earth |
|
Vanavond al! =) |
|
Malevolent creation was de shit! Alleen maar nummers van de 1e 2 albums, plus Slaughterhouse van de laatste. Wel jammer van het gebrek aan 2e gitarist. Set (niet in correcte volgorde); - No flesh shall be spared - Remnants of withered decay - Multiple stab wounds - Coronation of this our domain - Eve of the apocalypse - Slaughterhouse - Monster - Slaughter of Innocence - Decadence within - Malevolent Creation Krisiun en Vital Remains waren niet zo heel boeiend vond ik. Wel weer gezellig in de Baroeg |
|
Ik kwam binnen tijdens Karnak. Die speelden niet slecht, alleen was het geluid behoorlijk kut en dat werd er niet echt beter op. Vital Remains vond ik ook niet onaardig, al had ik het na een tijdje wel weer gezien. Kwam ook door die te lange nummers. Malevolent Creation was erg gaaf, met bijna alleen maar oude nummers idd. Al had ik misschien wat meer nummers van hun laatste plaat willen horen. Krisiun was ook in goede doen, met een mooie setlist. Na afloop nog een shirt van gekocht. |
|
Een redelijk goed gevulde Biebob gisteren met een heel enthousiast publiek. Krisiun en Malevolent Creation waren erg goed, Vital Remains vond ik een aanfluiting. Faustian Spirit of the Earth |
Index / Concerten |