|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
"The sounds of extreme tour 2012" Krisiun Malevolent Creation Vital Remains Karnak Truth corroded Pestifer zaal open 18.30 Donderdag 9 februari 2012 Podium Victorie Alkmaar. ticketprice : 13,50 vvk 16,00 kassa deur open : 18.30 www.podiumvictorie.nl [Dit bericht is gewijzigd door solitude within op 18-01-2012 20:57] |
|
Ja! Perfect! Zeker heen! Hier staat 6 februari, en hier 10 februari. Wat is het nou? [Dit bericht is gewijzigd door Mictian op 15-12-2011 20:37] |
|
Aanwezig! Dit maakt een hoop goed, omdat ik op de vrijdag niet naar Neurotic Death Fest kan 5 Euro's? Op je muil!! |
|
WTF! Zeker aanwezig! Kikadewado |
|
\m/ nice Je moeder |
|
Ik als booker van deze show kan voor 100% bevestigen dat het op donderdag 9 februari is. Het was eerst de planning voor 10 februari maar deze was per ongeluk dubbel geboekt vandaar de verplaatsing. De genoemde 6 februari staat als jaartal 2010 bij, zal wel een invoer foutje zijn. Er zal meer metal in Alkmaar gaan komen na verdwijnen van diverse zalen in die regio. Heb reeds meerdere zeeer interressante packages voor hun in de pijpleiding zitten maar eerst wil we de toko volg krijgen met deze. |
|
quote: Goed bezig man, hier in Zaanstad is de Kade helaas gesloten. Alkmaar is om de hoek voor mij dus ik ben blij dat er toch nog ergens in de buurt goede bands t zien zijn 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Kleine zaal van de kade is weer open Je moeder |
|
quote: Ik las op een ander forum dat ze niet op NDF zouden spelen, omdat de toer is ingekort. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 17-12-2011 14:00] |
|
quote:Als er voldoende promotie is, dan moet dat met zo'n pakket wel goed komen. Echt heel goed dat jullie weer eens metal boeken! |
|
quote: Zo wordt het een stuk duidelijker! Als je de zaal vol wilt krijgen dan zal de PR machine flink moeten draaien. Het gaat hier niet vanzelf. |
|
Ik ga Krisiun is benaderen of ik hun kan opnemen. Mocht de booker dit lezen, wie zou ik hiervoor van de Victorie moeten hebben? www.myspace.com/funeralproducts Je moeder |
|
Beetje jammer dat je doorgelinkt wordt naar het Purno de Purno-feest als je kaarten probeert te bestellen. Iemand een andere optie gevonden? |
|
Supports zijn: Karnak truth corroded pestifer zaal open 18.30 |
|
6 bands? Volle avond! |
|
Pestifer en Karnak en dan de bekendere bands. Wat een package! "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Hoe was het. Nog een beetje druk? |
|
quote: Niet echt, maar voor een eerste metalconcert sinds tijden ging het op zich wel. |
|
Slecht geluid bij een aantal bands en belachelijk dat ze de drie supportacts slechts een krappe 20 minuten speeltijd geven. Zoiets doe ik dus nooit meer. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote:Wat doe je nooit meer? |
|
waren zelf ook "blij" verrast met het feit dat er 3 supports bij kwamen aangezien ze normaal gesproken altijd maar twee doen. |
|
quote:Voor voorprogrammabandjes vond ik ze behoorlijk indrukwekkend. |
|
quote: waren absoluut goede bands. van 18/2 tot 25/2 gaat de Nederlandse band Erebus met hun mee op pad. (Duitsland,Zuid Frankrijk & Italie) |
|
quote:Heb je al enig idee wat we in de nabije toekomst wat metal betreft mogen verwachten in de Victorie? |
|
Ik hoor volgende week hoeveel meer metal ze willen gaan plannen en ik hoop genoeg. Heb zelf sinds een anderhalf jaar een boekingskantoortje en hoop dat Victorie een vast punt voor mij gaat worden. Ze hebben in iedergeval reeds interresse getoond in een package die in september hoogstwaarschijnlijk rond gaat. Het gaat dan in iedergeval om 1 van de grondleggers van de Amerikaanse deathmetal. Aangevuld met wat "Christraping bl......". Een package vergelijkbaar met gorgoroth,vader van afgelopen jaar. Meer kan en mag ik nog niet zeggen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |